۲۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۳۵

نماینده ولی‌فقیه در لرستان مطرح کرد؛

لزوم مشارکت حداکثری مردم لرستان در انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن

لزوم مشارکت حداکثری مردم لرستان در انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن

خرم‌آباد - نماینده ولی‌فقیه در لرستان بر لزوم مشارکت حداکثری مردم این استان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و راهپیمایی ۲۲ بهمن تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه خرم‌آباد در سخنانی با سفارش همگان به رعایت تقوای الهی و با اشاره به سوم شعبان و ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، اظهار داشت: چهارم و پنجم شعبان نیز به ترتیب روز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و حضرت سجاد (ع) است.

وی با اشاره به نام‌گذاری روز میلاد امام حسین (ع) به‌عنوان روز پاسدار، عنوان کرد: این امر نشان‌دهنده پیوند بین اهداف امام حسین (ع) در نهضت حسینی (ع) و پاسداران انقلاب اسلامی در نهضت انقلاب اسلامی است، هر دو اهداف مشترکی را دنبال کرده و می‌کنند.

خسارت‌های رژیم پهلوی برای نسل جوان تبیین شود

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، بیان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه‌های نظامی، فرهنگی، عمرانی، محرومیت‌زدایی باقوت و قدرت به‌پیش می‌رود و در دل مردم و امت اسلامی جای دارد، جانبازان عزیز و گرامی ایران اسلامی در همان مسیر تسلیم در برابر فرامین الهی و وفاداری در راهی که حضرت ابوالفضل (ع) ترسیم کرده با صبر و شکیبایی و تحمل آلام جسمانی پرچم نظام اسلامی را برافراشته نگه داشته‌اند.

حجت‌الاسلام شاهرخی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه ایران اسلامی سرزمینی است با منابع فراوان مادی و داشته‌هایی از علوم و هنر و فنون مختلف، مردمی با ضریب هوش بالا، گفت: این سرزمین مرتبط با قاره‌های اروپا، آسیا و اقیانوس هند است و در طول تاریخ هم مورد طمع و تهاجم سلطه‌گران بوده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از وزرای خارجه آمریکا می‌گوید با سقوط پهلوی خسارت بر آمریکا قابل‌جبران نیست، ما از امکانات بسیاری در منطقه و نقطه مهمی از دنیا محروم شدیم، افزود: رئیس سازمان سیا می‌گوید که انقلاب ایران یک واقعیت عجیب و باورنکردنی بود، ما ایران را به‌واسطه وابستگی به ارتش، فرهنگ، آموزش و… به‌گونه‌ای ساخته بودیم که قرار بود برای همیشه در ایران بمانیم، نمی‌دانستیم این گونه ما را بیرون می‌کنند، این را باید به نسل جوان بگوییم که اگر رژیم پهلوی قرن‌ها ادامه پیدا می‌کرد برنامه‌اش این بوده، اینها جز اسناد راهبردی آمریکا بوده که قرار بوده برای همیشه در ایران بمانند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، ادامه داد: باید به نسل جوان بگوییم که اگر رژیم پهلوی قرن‌ها می‌ماند نتیجه آن تحقیر، توهین و خسارت بود، این را باید برجستگان، دانشگاهیان، اساتید و.. به نسل جوان بگویند، نسل جوان هم باید با مطالعه به این امر برسد.

لزوم مشارکت حداکثری مردم لرستان در انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن

حجت‌الاسلام شاهرخی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه مشارکت اجتماعی مردم، آموزه‌های اسلامی و دینی و فرهنگ انقلابی شیعه و ولایت‌فقیه، آمریکا را از این کشور بیرون کرد، افزود: هر کسی در داخل کشور با سخن خود، گفتار و رفتار خود به شیوه‌ای عمل کند که اسلام و ولی‌فقیه را از مردم جدا کند، خائن است.

وی با بیان اینکه کسی که ایمان به خدا و رسول خدا دارد، وقتی که امر مهم اجتماعی، اقتصادی و سیاسی پیش می‌آید با رسول خدا است، و امروز در این جهان شبیه‌ترین نظام به‌نظام اسلامی، نبوی و علوی، جمهوری اسلامی است، عنوان کرد: اگر کسی در امر مهم اجتماعی انتخابات شرکت نکند، ایمانش ناقص است، به جنبه شرعی، تکلیفی و اجتماعی و سیاسی انتخابات باید توجه کرد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، گفت: در این راستا از مردم نجیب و شریف لرستان دعوت می‌کنم در انتخابات روز ۱۱ اسفند مشارکت حداکثری کنند و در راهپیمایی ۲۲ بهمن و این امر مهم اجتماعی و سیاسی که تکلیف شرعی بوده و از مصادیق امر جامع و امور اهم برای مسلمانان است شرکت کنند.

حجت‌الاسلام شاهرخی در ادامه سخنان خود، گفت: همچنان مسئله اول مسلمین غزه است و انتظار می‌رود کشورهای اسلامی از همه امکانات مادی و معنوی خودشان برای کمک به مردم غزه اقدام کنند، روابط اقتصادی و سیاسی خود را با رژیم اشغالگر قدس قطع کنند.

کد خبر 6019073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha