۲۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۵۴

استاندار خراسان جنوبی مطرح کرد؛

اجرای ۵ هزار و ۷۸۰ پروژه با اعتبار ۱۵۱ هزار میلیارد تومان

اجرای ۵ هزار و ۷۸۰ پروژه با اعتبار ۱۵۱ هزار میلیارد تومان

بیرجند- استاندار خراسان جنوبی گفت: پنج هزار و ۷۸۰ پروژه با اعتبار ۱۵۱ هزار میلیارد تومان طی دو سال دولت سیزدهم در خراسان جنوبی اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قناعت امروز جمعه در آئین افتتاح ۲۸ پروژه حوزه سلامت استان با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بیان داشت: در دهه فجر سال جاری ۹۱۴ پروژه با بیش از ۳۸ هزار میلیارد تومان افتتاح یا کلنگ زنی شد که از این تعداد پروژه‌های عمرانی، ۸۷۱ پروژه با بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان افتتاح و ۴۳ پروژه با بیش از ۱۸ هزار میلیارد تومان عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وی با بیان این که امروز هم ۲۸ پروژه مهم و قابل توجه در حوزه سلامت خراسان جنوبی افتتاح می‌شود، افزود: در دو سال دولت سیزدهم پنج هزار و ۷۸۰ پروژه با بیش از ۱۵۱ هزار میلیارد تومان افتتاح و پنج هزار و ۲۲۵ پروژه با بیش از ۴۶ هزار میلیارد تومان هم در خراسان جنوبی کلنگ زنی شده است.

به گفته وی در دو سال گذشته آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های کلانی برای انقال آب دریای عمان به استان، اجرای راه آهن و باندهای دوم راه و گاز را در استان داشته‌ایم.

وی تصریح کرد: درخواست پرداخت بخشی از بدهی‌های پرسنل حوزه بهداشت و درمان خراسان جنوبی را داریم و از طرف جامعه پزشکی استان، از توجه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این خصوص تشکر می‌کنیم.

کد خبر 6019152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha