۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۲۵

استاندار گیلان:

مردم با بصیرت و آگاه اقتدار نظام را به نمایش می گذارند

مردم با بصیرت و آگاه اقتدار نظام را به نمایش می گذارند

رشت- استاندار گیلان با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات پیش رو گفت: مردم با بصیرت و آگاه اقتدار نظام را به نمایش می گذارند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی ظهر شنبه در جلسه شورای اداری با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و دهه فجر انقلاب اسلامی با مهم بر شمردن انتخابات پیش رو اظهار کرد: پشت سر گذاشتن گرامیداشت چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی ایران به پشتوانه مقاومت، ایستادگی، و پایمردی مردم ولایتمدار کشورمان در حفظ آرمان‌های شهدا است.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس خدمات دولت را به اسم خود مصادره نکنند چرا که فقط پیگیری‌ها از سوی آنان انجام گرفته و مابقی عملکردهای دولت در استان به شمار می‌رود، گفت: دستگاه‌های اجرایی استان در بیان اقدامات و عملکردهای خود قوی‌تر عمل کنند.

وی با بیان اینکه تمام تلاش ما بر این است تا قبل از ماه مبارک رمضان سفر ریاست جمهوری به استان را داشته باشیم، ادامه داد: بیش از ۸۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در گیلان درحال انجام است که برخی از این طرح‌ها مجوز گرفته و در حال راه اندازی هستند و برخی دیگر نیز عملیات اجرایی را آغاز کرده و برخی پروژه‌ها هم در مرحله آخر هستند که در صورت تحقق این سرمایه گذاری ها شاهد درخشش اقتصادی گیلان در کشور خواهیم بود.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه حضور باشکوه در انتخابات دشمنان را ناامید خواهد کرد، افزود: پروژه‌های اقتصادی و عمرانی خوبی در دهه فجر امسال افتتاح شد و این روند ادامه خواهد داشت در ماه‌های آینده طرح‌های عظیمی از استان با حضور رئیس جمهور و تا هفته دولت نیز برخی دیگر از این طرح‌ها به بهره برداری می‌رسند.

عباسی ادامه داد: مردم از روی عملکرد و کارنامه افراد نامزد مورد نظر را برای نمایندگی انتخاب کنند تا با انتخابی اصلح سرنوشت چهار سال آینده کشور تعیین شود و مسؤولیت به دستان کسانی سپرده شود که امانت دار باشند.

وی با تاکید بر لزوم اهتمام دستگاه‌های برگزار کننده انتخابات بر رعایت بدون تخطی قانون و شرع ادامه داد: برگزار کننده باید امین مردم و آرای آنها باشند و با صراحت اعلام می‌شود که هیچ مدیری اجازه ورود جانبدارانه یا مخالفت با هیچ‌یک از نامزدهای انتخاباتی را ندارد و در صورت گزارش و مشاهده روز بعد به محل کار خود نیاید.

استاندار گیلان به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و همچنین انتخابات ۱۱ اسفند اشاره کرد و گفت: به طور حتم مردم با حضور حماسه‌ای و پرشکوه خود بار دیگر با آرمان‌های امام راحل، شهدا و نظام مقدس میثاق می‌بندند و اقتدار جمهوری اسلامی را به نمایش خواهند گذاشت.

عباسی اضافه کرد: ما نیز باید وحدت ملی، یکپارچگی و همدلی را بیش از پیش در جامعه ترویج کنیم و اجازه ندهیم که برخی از افراد مردم را دلسرد کنند؛ باید توانمندی‌های انقلاب را بازگو کنیم که چگونه با وجود تحریم‌های ظالمانه و با تکیه به توانمندی و استعدادهای جوانان در همه حوزه‌ها یکی از کشورهای برتر در جهان به شمار می‌رویم.

کد خبر 6019821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha