۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۸:۲۴

استاندار چهارمحال و بختیاری:

مردم در ۲۲ بهمن حماسه‌ای دیگر خلق می‌کنند

مردم در ۲۲ بهمن حماسه‌ای دیگر خلق می‌کنند

شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: قطعا مردم در ۲۲ بهمن حماسه‌ای دیگر خلق می‌کنند که دشمنان مجدد ناامید خواهند شد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حیدری عصر امروز در آئین گرامیداشت روز چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی معجزه قرن بود، اظهار کرد: انقلاب اسلامی مردم را از ظلم طاغوت نجات داد و به آنان عزت و سربلندی عطا کرد و این مسئله جای تقدیر دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، بیان کرد: باید برای نسل جوان این دستاوردها را بازگو کنیم، این نسل باید بداند بعد از پیروزی انقلاب اسلامی چه پیشرفت‌هایی حاصل شده است، جهاد تبیین از ضرورت‌ها محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم از ابتدای شروع به‌کار دو بار به چهارمحال و بختیاری سفر کرده است، گفت: در سفر اول هیأت دولت به استان ۲۵۰ مصوبه داشتیم، همچنین در سفر دوم تشکیل کارگروه استان‌های زاگرس‌نشین مصوب شد.

حیدری با تاکید بر اینکه عمر برخی پروژه‌های عمرانی در چهارمحال و بختیاری به ۱۸ سال می‌رسید، گفت: خوشبختانه پروژه‌های عمرانی فعال شده و تعداد بسیاری از آن‌ها افتتاح و به‌بهره‌برداری رسیده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: قطعاً مردم در ۲۲ بهمن حماسه‌ای دیگر خلق می‌کنند که دشمنان مجدد ناامید خواهند شد، همه اقشار در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند و این مسئله حائز اهمیت است.

کد خبر 6020182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha