۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۸:۱۴

همزمان با دهه فجر؛

۲۰ هزار نفر در روستاهای برخوار از آب شرب پایدار بهره مند شدند

۲۰ هزار نفر در روستاهای برخوار از آب شرب پایدار بهره مند شدند

اصفهان- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان از بهره‌برداری مخزن ۲ هزار مترمکعبی شهر شاپورآباد و روستای محسن آباد منطقه برخوار با هزینه‌ای بالغ بر ۴۵۰میلیارد ریال در دهه فجر خبرداد.

حسین اکبریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به منظور تقویت شبکه آبرسانی در شهر شاپور آباد و روستای محسن آباد برخوار، اجرای ۶.۵ کیلومتر خط انتقال و احداث یک باب مخزن ذخیره به ظرفیت ۲ هزار متر مکعب و همچنین احداث یک باب ایستگاه پمپاژ در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در حال حاضر عملیات اجرای خط انتقال به طول ۶.۵ کیلومتر از ایستگاه پمپاژ تا شهر شاپور آباد و روستای محسن آباد به پایان رسیده و این در حالی است که عملیات اجرای این پروژه در سال ۱۴۰۱ آغاز شده بود و اکنون تکمیل شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با بیان اینکه با اجرای عملیات طرح آبرسانی به شهر شاپور آباد و روستای محسن آباد زمینه دسترسی پایدار مردم این مناطق به آب شرب فراهم شده است، خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه حدود ۲۰ هزار نفر جمعیت در شهر شاپور آباد و محسن آباد از آب شرب پایدار بهره مند می‌شوند.

اکبریان اضافه کرد: این در حالی است که سال‌های گذشته مردم منطقه به دلیل نداشتن مخزن ذخیره بعضاً در زمان پیک مصرف و یا وقوع حوادث با مشکل افت فشار مواجه می‌شدند که با اجرای این پروژه، مشکل برطرف شده است.

کد خبر 6020205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha