۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۲۰:۴۶

همزمان با دهه مبارک فجر انجام شد؛

آغاز بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و اقتصادی در انگوت

آغاز بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و اقتصادی در انگوت

انگوت- همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و اقتصادی در شهرستان انگوت آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر شنبه همزمان با دهه مبارک فجر با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل و جمعی از مسئولان، بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و اقتصادی از جمله مدرسه پنج کلاسه، دکل ارتباطی، مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای و بهسازی و آسفالت جاده روستایی در شهرستان انگوت آغاز شد.

همچنین با حضور سید کمال‌الدین میرجعفریان، فرماندار انگوت و جمعی از مسئولان، بهره‌برداری و عملیات اجرایی ۷۰ پروژه عمرانی و اقتصادی به ارزش بیش از ۲۲۵ میلیارد تومان در شهرستان انگوت آغاز شد.

در جریان این سفر پروژه‌هایی از قبیل مدرسه پنج کلاسه، مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در روستای محمدتقی و بهسازی و آسفالت جاده روستاهای قلی‌اوغلی و ماراللو در شهرستان انگوت به بهره‌برداری رسید.

همچنین با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در شهرستان انگوت آئین تأسیس شهرداری شهر زیوه برگزار شده و اداره شیلات در این شهرستان استقرار یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام و تجلیل از فرزند شهید مقصود احمدی از دیگر برنامه‌های سفر میرجعفریان به شهرستان انگوت بود.

کد خبر 6020337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha