۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۲۲:۱۴

استاندار اردبیل تاکید کرد؛

ضرورت تلاش همه‌جانبه برای کاهش میزان تلفات تصادفات

ضرورت تلاش همه‌جانبه برای کاهش میزان تلفات تصادفات

اردبیل- استاندار اردبیل با تأکید بر شناسایی مسائل در زمینه کاهش تصادفات درون و برون‌شهری، اتخاذ تصمیمات و ارائه راهکارهای لازم را برای کاهش میزان تلفات تصادفات ضروری عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حامد عاملی شامگاه شنبه در شورای راهبری تصادفات استان با اشاره به آمارهای ارائه شده از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی اظهار کرد: با توجه به آمارهای ارائه شده و بالا بودن فوتی در گروه سنی و یا مناطق خاص، لازم است تدابیر و برنامه‌هایی برای کاهش آن به صورت عملیاتی تعیین شود.

وی تصریح کرد: توجه به اقدامات مداخله‌ای، مشخص کردن و حذف نقاط حادثه‌خیز درون شهری هر چند اندک و ارائه برنامه مشخص در راستای کاهش تصادفات ضروری بوده که مشارکت حوزه‌های مختلف و پیگیری فرمانداران مورد انتظار است‌.

ضرورت فرهنگ‌سازی رفتارهای مناسب رانندگی‌

استاندار اردبیل گفت: فرمانداران باید برای ترافیک در شهرستان‌های مربوط برنامه ارائه دهند.

عاملی با یادآوری نزدیک شدن به پایان سال و ورود مسافران به استان اردبیل افزود: در این راستا، توجه به فرهنگ‌سازی رفتارهای مناسب رانندگی‌، رفع نقاط حادثه‌خیز برون شهری، تنظیم و توزیع برگه‌های ارشادی رانندگی صحیح از جمله اقدامات ضروری راهداری و پلیس راه است.

وی با بیان اینکه عدم توجه به جلو عامل اصلی در تصادفات رانندگی است، خاطرنشان کرد: باید همه رانندگان خود را ملزم به رعایت قانون بدانند و در این راستا لازم است فرهنگ‌سازی‌های مورد نیاز از طریق شیوه‌های مختلف اطلاع‌رسانی انجام شود.

کد خبر 6020403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha