۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۰۶

بهره‌برداری از ۳۸ پروژه عمرانی خدماتی در دهاقان

بهره‌برداری از ۳۸ پروژه عمرانی خدماتی در دهاقان

اصفهان - همزمان با چهل و پنجمین فجر پیروزی ۳۸ پروژه عمرانی، خدماتی و زیرساختی با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان در دهاقان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدرضا مرتضوی شامگاه شنبه در جریان سفر به شهرستان دهاقان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همراه با جمعی از مدیران کل استان، در ادامه آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی و خدماتی در سراسر استان به مناسبت ایام الله دهه فجر، به شهرستان دهاقان سفر کردیم.

وی ادامه داد: خدا را شکرگذار هستیم که در این شهرستان نیز همانند سایر نقاط استان، پروژه‌های خوبی آماده بهره‌برداری شده است.

استاندار اصفهان بیان کرد: در ایام الله دهه فجر ۳۸ پروژه عمرانی، خدماتی، زیرساختی و … با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان در شهرستان دهاقان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مرتضوی گفت: مصوبات سفرهای شهرستانی حسب تاریخ برگزاری سفر در شهرستان‌ها متفاوت پیش می‌رود اما تلاش می‌شود مصوبات اجرایی و مردم از نعمت خدمت‌رسانی شایسته بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: در شهرستان دهاقان حدوداً ۶۸ درصد مصوبات سفر شهرستانی شورای اداری استان پیشرفت داشته است و تلاش می‌شود تا سایر مصوبات نیز به مرحله اجرایی درآید.

کد خبر 6020530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha