۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۲۸

مهدی تاج تاکید کرد:

قلعه نویی در راس تیم ملی فوتبال می‌ماند/منتظر برنامه‌هایش هستیم

قلعه نویی در راس تیم ملی فوتبال می‌ماند/منتظر برنامه‌هایش هستیم

رییس فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه این فدراسیون همکاری با امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی را ادامه می‌دهد، گفت که منتظر برنامه‌های او برای جوانگرایی هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تاج در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن با اشاره به عملکرد تیم ملی فوتبال در جام ملت‌های آسیا که با ناکامی از صعود به فینال همراه بود، گفت: از کادر ایرانی تیم و عملکردشان راضی هستم. از این بابت خاطر جمع هستیم که اتفاق خوبی می‌افتد.

وی اشاره‌ای به عملکرد دیگر تیم‌ها با مربیان مختلف داشت و خاطرنشان کرد: ژاپن هم از جام ملت‌ها حذف شد اما سرمربی خود را ابقاء کرد. آنها برنامه‌های خود را دارند ما هم همینطور.

رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید بر جوانگرایی و اینکه باید ارزیابی این باشد که تیم جوان شود، تصریح کرد: فدراسیون از صحبت‌های قلعه نویی استقبال می‌کند. منتظر برنامه اجرایی قلعه نویی برای جوانگرایی هستیم تا ببینیم چه رویه‌ای دارد و چطور می‌خواهد هدف را به رفتار تبدیل کند.

تاج تاکید کرد که فدراسیون فوتبال با امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ادامه همکاری می‌دهد.

کد خبر 6021054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ع IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
      3 0
      اقای‌تاج‌جنابعالی‌و‌قلعه‌نویی‌فوتبال‌را‌به‌قهقهرا‌خواهید‌برد‌این‌گوی‌و‌این‌میدان‌مربی‌اصلا‌توان‌تاکیتیکی‌تیم‌را‌نمیتداند‌در‌مواقع‌حساس‌تغییر‌دهد پول‌تگبیت‌المال‌را‌نفله‌نکن‌باید‌در‌مقابل‌خون شهدا‌جوابگو‌باشی مردم‌که حریف شما‌نمیشوند‌
      • زاهدی IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
        1 0
        بنظرم شاید نفرین مربی قبلی هست که تیم را بدون باخت برد جام جهانی و بعدش هم تحویل کیروش دادن . و اون را با نا جوانمردی برداشتن . فوتبال ما ته ناجوانمردی هست . یعنی همین اکرم عفیف ایران بود توپ جمع کن شاید نمی شد بدلیل رابطه بازی
    • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
      2 0
      واقعا آبروریزی برای این ملی که نتونست قطر شکست دهد . دیگه بسه
    • شهروند IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
      0 0
      اين تيم با اين مربي و كادر فني نابلد حتما از جام جهاني هم در گروه مقدماتي حذف خواهد شد .