۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۹:۴۵

استاندار خراسان شمالی:

اتمام طرح‌های مرتبط با تامین آب پایدار در دستور کار است

اتمام طرح‌های مرتبط با تامین آب پایدار در دستور کار است

بجنورد_ استاندار خراسان شمالی گفت: اتمام طرح‌های مرتبط با تامین آب پایدار در خراسان شمالی مورد تاکید است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا حسین‌نژاد عصر یک‌شنبه در آئین افتتاح و بهره‌برداری علاج بخشی سد بیدواز اسفراین، گفت: با توجه به وضعیت نامناسب آب شرب و کشاورزی در خراسان شمالی، رویکرد و تاکید بر تسریع در اجرای پروژه‌هایی است که به نحوی مرتبط و اثرگذار بر تأمین آب شرب و کشاورزی است.

وی افتتاح این طرح را در پیشرفت و آبادانی شهرستان دارالقرآن اسفراین مفید عنوان کرد و افزود: با همدلی، حضور قوی و هم افزایی بین مسئولان و شورای اسلامی شهر این پروژه در شهرستان اسفراین با سرعت به نتیجه رسید و این شهرستان باید با سرعت مراحل پیشرفت فرهنگی، اجتماعی و عمرانی خود را طی کند.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه سد گلمندره به مرحله آبگیری رسیده و از فاجعه سیل بردگی جاده و صدمات مالی و جانی به مردم جلوگیری کرد، اظهار کرد: با اجرای طرح انتقال آب سرانی، شیروان، فاروج، بام و صفی آباد و اسفراین و بجنورد از آن بهره‌مند می‌شوند که از اهمیت بالایی برخوردار است.

حسین نژاد با اشاره به اینکه خراسان شمالی به سمت انجام زیرساخت‌های مهم پیش می‌رود که یکی از این زیرساخت‌ها اجرای فیبر نوری است، تصریح کرد: در سه ماهه اول سال تمام خراسان شمالی از زیرساخت فیبر نوری و اینترنت پرسرعت برخوردار خواهند شد که در پیشرفت استان مؤثر واقع خواهد شد.

وی با بیان اینکه اعتبار سفر ریس جمهوری به استان دوازده و هفت دهم هزار میلیارد تومان است که در تکمیل پروژه‌های مختلف راه روستایی، فضای آموزشی و تکمیل سد، استفاده خواهد شد، اظهار امیدواری کرد: پروژه‌های خوبی که در سفر رئیس جمهور به استان مصوب شده است با تأمین اعتبار و با کمک وزیران به نتیجه برسد.

کد خبر 6021561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha