گسترش بیماری‌های واگیر در شهر رفح

گسترش بیماری‌های واگیر در شهر رفح

سخنگوی هلال احمر نوار غزه از گسترش بیماری‌های واگیر در شهر رفح به دلیل نبود امکانات و خدمات پزشکی و بهداشتی لازم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سخنگوی هلال احمر غزه در گفت‌وگو با شبکه الجزیره تصریح کرد: ما با تمام امکانات و نیروهای موجود و در میان حمله‌های اشغالگران صهیونیست علیه کادر درمانی و نبود تجهیزات لازم همچنان به وظایف خود عمل می‌کنیم.

وی در ادامه افزود: شهر رفح شاهد انبوه گسترده ای از آوارگان فلسطینی بوده و خدمات بهداشتی کافی در این منطقه وجود ندارد.

سخنگوی هلال احمر غزه بیان کرد: ما شاهد گسترش بیماری‌های واگیر در شهر رفح به دلیل نبود زیرساخت‌های بهداشتی لازم و خدمات پزشکی مورد نیاز هستیم.

پیشتر یونس الخطیب، رییس هلال احمر فلسطین اعلام کرده بود: اوضاع تغذیه ساکنان نوار غزه در سایه کمبود دارو و گسترش بیماری‌ها در این باریکه بسیار وخیم است.

وی اضافه کرد: در سایه تشدید این اوضاع وخیم، اشغالگران صهیونیست از قصد و نیت خود برای اجرای یک عملیات نظامی جدید در رفح سخن می‌گویند.

رییس هلال احمر فلسطین تصریح کرد: هرگونه اقدامی از سوی اشغالگران صهیونیست علیه رفح به مثابه جنایت جدیدی است که آن‌ها تلاش می‌کنند علیه آوارگان فلسطینی و ساکنان نوار غزه انجام دهند.

جمعیت هلال احمر فلسطین اعلام کرده بود که اشغالگران صهیونیست همچنان به جنایت‌های خود علیه بیمارستان «امل» خان‌یونس وابسته به این سازمان ادامه می‌دهند.

کد خبر 6021941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha