۲۳ بهمن ۱۴۰۲، ۲۰:۳۲

مدیرعامل آب و فاضلاب بوشهر:

تکمیل فاضلاب محلات جنوبی شهر بوشهر در اولویت قرار دارد

تکمیل فاضلاب محلات جنوبی شهر بوشهر در اولویت قرار دارد

بوشهر- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: تکمیل طرح فاضلاب محلات جنوبی شهر بوشهر در اولویت برنامه‌های شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن عالی دوشنبه شب در نشست بررسی طرح فاضلاب محلات جنوبی با بیان اینکه طرح جمع‌آوری فاضلاب بوشهر با موانع زیادی مواجه است، اظهار داشت: به لحاظ شرایط خاص توپوگرافی و جغرافیایی طرح فاضلاب بوشهر با موانع گوناگون از جمله زه آب و افزایش سطح آب زیرزمینی مواجه است.

وی با بیان اینکه طرح فاضلاب بوشهر از سال ۱۳۷۲ عملیات اجرایی آن آغاز شده است، گفت: این طرح در مرکز شهر بوشهر با گذشت بیش از ۳۰ سال اکنون دارای ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به طراحی فاضلاب محلات جنوب بوشهر خاطرنشان کرد: این طرح با پیگیری استاندار، نماینده مردم در مجلس، شورای شهر و دیگر مسؤولان تأمین اعتبار و اجرایی شد.

عالی، طرح فاضلاب محلات جنوبی شهر بوشهر را شامل خط انتقال، شبکه‌گذاری، ایستگاه پمپاژ و نصب انشعاب دانست و تصریح کرد: تسریع در تکمیل این طرح در اولویت برنامه‌های شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر قرار دارد و بر اساس برآورد انجام شده برای تکمیل طرح فاضلاب محلات جنوبی بوشهر بین ۴ هزار تا ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

کد خبر 6022701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha