۲۵ بهمن ۱۴۰۲، ۸:۴۶

رئیس ستاد بازسازی و توسعه عتبات عالیات استان سمنان: 

سهم مردم استان سمنان در کاشی‌کاری حرم امام حسین(ع) مشخص شد

سهم مردم استان سمنان در کاشی‌کاری حرم امام حسین(ع) مشخص شد

سمنان- رئیس ستاد بازسازی و توسعه عتبات عالیات استان سمنان با بیان اینکه بازسازی صحن عقیله بنی هاشم حرم امام حسین(ع) بر عهده مردم استان است، گفت: سهم کاشی کاری مردم استان در این طرح مشخص شد.

جبار دوست محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه جمع آوری نذورات بازسازی و توسعه عتبات عالیات استان سمنان نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد رشد داشته است، تاکید کرد: خوشبختانه شاهد هستیم که مردم نیک اندیش و متدین استان سهم خوبی از کمک به عتبات عالیات دارند.

وی افزود: ساخت درب حرم امامین عسگرین (ع) یکی از مهمترین طرح‌های ستاد بازسازی عتبات استان بود که در مرکز استان سمنان صورت گرفت، افزود: این درب تقریباً تکمیل شده و قرار است که طی مراسم معنوی به سامرا ارسال شود.

بازسازی حرم امام حسین (ع)

رئیس ستاد بازسازی و توسعه عتبات عالیات استان سمنان بیان کرد: سقاخانه در امامزاده سید محمد (ع) سامرا نیز از دیگر طرح‌های در دست ساخت در ستاد عتبات استان است که اولین بخش آن در نیمه شعبان سال قبل به بهره برداری رسید و امسال نیز دومین بخش آن در نیمه شعبان افتتاح می‌شود.

دوست محمدیان صحن عقیله بنی هاشم حرم امام حسین (ع) و کاشی کاری آن را دیگر سهم مردم استان سمنان از بازسازی عتبات دانست و تاکید کرد: هر عدد کاشی برای این صحن ۲۵۰ هزار تومان قیمت گذاری شده و مردم می‌توانند در بازسازی آن سهیم باشند.

وی با بیان اینکه گردهمایی رابطین و خادمان افتخاری ستاد بازسازی و توسعه عتبات عالیات در سراسر استان به صورت شهرستانی در حال برگزاری است، تاکید کرد: هدف از این گردهمایی‌ها افزایش هم افزایی و هماهنگی در مجموعه ستاد بازسازی عتبات است.

کد خبر 6022884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha