۲۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۲۶

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

پیشبرد آرمان‌های انقلاب مسوولیت نوجوان امروز است

پیشبرد آرمان‌های انقلاب مسوولیت نوجوان امروز است

زنجان-مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: یکی از مسوولیت‌های نوجوان امروز پیشبرد آرمان‌ها و اهداف انقلاب با درجه متعالی است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اسماعیلی، ظهر سه‌شنبه در همایش هزار نفری دانش‌آموزی یاوران انقلاب اظهار کرد: دانش‌آموزان زیادی در جریان پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی به شهادت رسیدند و حرکت‌های کوچک نوجوانان در زمان انقلاب تأثیرات زیادی داشت.

وی ابراز کرد: اکنون هم شما دانش‌آموزان به عنوان سربازان انقلاب قدرت زیادی دارید و افرادی توانمند هستید و هر کار غیرممکن را ممکن می‌کنید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان نوجوانان را افراد قدرتمند در جامعه خواند و گفت: این قشر می‌توانند هر تغییر و برنامه مدون و هدفدار را به سرمنزل مقصود برسانند.

وی با اشاره به اینکه سرداران امروز و افراد شاخص جامعه در زمان انقلاب و جنگ نیز نوجوان و جوان بودند، عنوان کرد: در طول ۴۵ سال ثابت شده که در این سنین می‌توان کارهای بزرگی را انجام داد.

اسماعیلی تصریح کرد: یکی از مسئولیت‌های نوجوان امروز پیشبرد آرمان‌ها و اهداف انقلاب با درجه متعالی و انتقال این دستاوردها به آیندگان و نسل‌های بعد است.

وی با اشاره به اینکه ۴۵ سال قبل مردم حکومتی که با زبان اسلحه و گلوله حرف می‌زد را جابه‌جا کردند، خاطرنشان کرد: شهدا ایران اسلامی سربلند را امانت به ما سپردند و دانش‌آموزان امروز باید آن را به مراتب بالاتر برسانند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه با توجه اینکه اکثر دانش‌آموزان در سن رأی نیستند اما به خوبی می‌توانند در سرنوشت انتخابات اسفندماه تأثیرگذار باشند، ادامه داد: این افراد می‌توانند به اتفاق خانواده‌ها صندوق‌های رأی را مشاهده و برای سال‌های آتی تجربه کسب کنند.

کد خبر 6023048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha