۲۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۲۲

فرمانده کل سپاه:

ایران یک کشور شکست ناپذیر و غلبه کننده است

ایران یک کشور شکست ناپذیر و غلبه کننده است

بوشهر- فرمانده کل سپاه با اشاره به قدرت بالای ایران در عرصه دفاعی گفت: ایران یک کشور شکست ناپذیر و کشوری غلبه کننده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سلامی صبح چهارشنبه در حاشیه همایش ملی شناورهای تندرو در دانشگاه خلیج فارس بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کارنامه درخشانی در مقابله با تهدیدهای دشمن و ارتقای امنیت کشور داریم.

وی با اشاره به اینکه تاریخ ایرانی اسلامی سرشار از تجربه‌ها و آزمون‌های بزرگ است ادامه داد: در دفاع از امنیت، کرامت و عزت کشورمان درگیری‌های متعددی با دشمنان داشته‌ای و در هر صحنه‌ای ایستاده‌ایم.

فرمانده کل سپاه به توان کشورمان در مسیر مقابله با تهدیدات دشمن و حفظ امنیت کشور اشاره کرد و افزود: دشمن نیز به توان و قدرت بالای ما در این عرصه اعتراف می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان را مجبور به تسلیم در قبال این واقعیت‌ها کرده‌ایم ادامه داد: ایران یک کشور شکست ناپذیر و یک کشور غلبه کننده است که دشمن نیز این موضوع را به خوبی می‌داند.

سردار سلامی با بیان اینکه اعتقاد و اطمینان کاملی به امنیت ملی کشورمان داریم تصریح کرد: این واقعیت را همه می‌دانند که آمادگی کاملی برای دفاع از امنیت و استقلال و تمامیت ارضی کشورمان داریم.

کد خبر 6024234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha