۲۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۲۹

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان:

۶۹۰ کلاس درس طی ۳۰ ماه گذشته در لرستان احداث شده است

۶۹۰ کلاس درس طی ۳۰ ماه گذشته در لرستان احداث شده است

خرم‌آباد - مدیرکل نوسازی مدارس لرستان از احداث ۶۹۰ کلاس درس طی ۳۰ ماه گذشته در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، یونس بهاروند امروز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران در سخنانی با بیان اینکه ۱۹۶ پروژه قالب ۶۸۰ کلاس درس در لرستان در دست اجرا است، اظهار داشت: تا پایان امسال ۱۰۴ پروژه در قالب ۳۰۰ کلاس درس به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به تعمیر و تجهیز مدارس لرستان و پیگیری برای پرداخت مطالبات پیمانکاران، عنوان کرد: ۱۰۴ پروژه یاد شده ۸۰ میلیارد مطالبات پیمانکاران دارند که پیگیری برای پرداخت این مطالبات در حال انجام است.

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان در ادامه با اشاره به آسفالت و ایزوگام مدارس و انجام ۶۳ هزار مترمربع آسفالت و ۹۸ هزار مترمربع ایزوگام در مدارس طی امسال، گفت: برای سیستم گرمایش مدارس نیز اقدامات خوبی انجام‌گرفته است.

بهاروند با بیان اینکه طی ۳۰ ماه گذشته ۲۱۶ مدرسه با ۶۹۰ کلاس درس در استان ساخته شده است، افزود: این پروژه‌ها بیشتر در مناطق روستایی و محروم استان احداث شده است.

وی بیان داشت: ایجاد عدالت آموزشی رویکرد اصلی نوسازی مدارس است.

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان با تأکید بر جمع‌آوری ۱۶۷ مدرسه کانکسی دارای بالای ۱۰ دانش‌آموز و احداث مدرسه به‌جای آنها در استان، گفت: تا پایان امسال ۱۰۰ مورد از این کانکس‌ها در استان جمع‌آوری و به‌جای آن‌ها مدرسه ساخته می‌شود.

کد خبر 6024240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha