۲۵ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۵۲

نایب رییس فدراسیون جودو تاکید کرد؛

ضرورت توجه ویژه اداره کل ورزش و جوانان البرز به ورزش جودو

ضرورت توجه ویژه اداره کل ورزش و جوانان البرز به ورزش جودو

کرج- نایب رییس فدراسیون جودو گفت: انتظار داریم با توجه به شرایط مطلوب رشته جودو در استان البرز، اداره کل ورزش و جوانان توجه ویژه ای به این ورزش داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد صابر گرایلی پیش از ظهر چهارشنبه در مجمع سالیانه هیأت جودوی البرز که در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، با اشاره به توان و ظرفیت بالای این رشته در این استان گفت: البرز جز معدود استان‌های کشور به شمار می‌رود که در تمام رده‌های سنی از وجود قهرمان و ورزشکاران برجسته برخوردار است.

نایب رئیس فدراسیون جودو افزود: وجود خانه جودو در البرز، رشد و توسعه این رشته را به نحو محسوسی در سطح استان گسترش داده است. انتظار داریم با توجه به شرایط مطلوب این رشته در استان البرز، اداره کل ورزش و جوانان توجه ویژه ای به ورزش جودو داشته باشد.

بهزاد فروغی، مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز نیز در این جلسه با اشاره به تأکید وزیر ورزش و جوانان بر موضوع آمایش سرزمینی اظهار کرد: در این زمینه جودو جزو رشته‌هایی است که استان البرز می‌تواند در آن بسیار پررنگ ظاهر شود؛ همدلی در هیأت جودوی این استان کاملاً مشهود است.

وی با بیان اینکه برگزاری دورهای مربیگری و داوری و قبول میزبانی، می‌تواند به رشد بیشتر جودو در استان کمک کند، به موضوع انتخابات اشاره و اظهار کرد: مقوله انتخابات یکی از مهم‌ترین شاخص‌های آینده کشور است و همه اقشار از جمله جامعه ورزش و جوانان باید نسبت به این مهم احساس تکلیف کنند.

کد خبر 6024572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha