۲۵ بهمن ۱۴۰۲، ۲۲:۳۰

فرماندار شادگان:

صلاحیت ۳۳ نامزد انتخاباتی در شادگان تأیید شد

صلاحیت ۳۳ نامزد انتخاباتی در شادگان تأیید شد

شادگان- فرماندار شادگان گفت: ۴۷ نفر برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس ثبت‌نام کردند که پس از بررسی، صلاحیت ۳۳ نفر برای شرکت در انتخابات تأیید شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، جمال صالح‌زاده بعد از ظهر امروز چهارشنبه در نشست هم اندیشی عوامل انتخابات حوزه انتخابیه شهرستان شادگان اظهار کرد: ۴۷ نفر برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس ثبت‌نام کردند که پس از بررسی، صلاحیت ۳۳ نفر برای شرکت در انتخابات تأیید شد.

وی افزود: از ۳۳ نامزد انتخاباتی تأیید صلاحیت شده یک داوطلب درگذشت و یک داوطلب نیز انصراف داده است.

صالح زاده افزود: تعداد حضور کاندیداها در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شهرستان شادگان با سوابق اجرایی زمینه ساز مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: امید آفرینی در جامعه مشارکت حداکثری مردم را در پی دارد.

فرماندار شادگان با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی با جنگ روانی و تبلیغاتی به دنبال دلسرد کردن مردم برای حضور در انتخابات پیش رو هستند، تاکید کرد: مردم باید با وجود تلاش دشمنان برای عزت و سربلندی ایران اسلامی در پای صندوق‌های رأی حضور گسترده داشته باشند.

وی گفت: به منظور کاهش ترافیکی محل استقرار ستادهای انتخاباتی کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهر شادگان از چهار راه فاطمیه تا میدان امام خمینی (ره) ممنوع خواهد بود.

کد خبر 6024649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha