۲۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۴۰

فرمانده انتظامی بوکان:

۷۱ عامل مرتبط با موادمخدر در بوکان دستگیر شدند

۷۱ عامل مرتبط با موادمخدر در بوکان دستگیر شدند

ارومیه - فرمانده انتظامی بوکان گفت: ۷۱ عامل مرتبط با موادمخدر در بوکان دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ موسی بهاری در این زمینه افزود: ۷۱ نفر از عاملان مرتبط با مواد مخدر از جمله اعضای شبکه‌های تهیه، توزیع و پخش و معتادان متجاهر در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

وی اظهار کرد: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاک‌سازی مناطق آلوده به جرم از حیث تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر، اجرای طرح ویژه در دستور کار این فرماندهی انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ بهاری ادامه داد: در اجرای این طرح با تلاش مأموران دایره مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، ۵۱ نفر معتاد متجاهر از سطح شهر جمع‌آوری و به مراکز بازپروری و ترک اعتیاد تحویل و تعداد ۲۰ نفر هم از عوامل تهیه و توزیع موادمخدر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی بوکان اضافه کرد: در این ارتباط همچنین ۲.۶ کیلوگرم مواد مخدر و سه دستگاه خودرو سواری توقیف و روانه پارکینگ شد.

سرهنگ بهاری با اشاره به اینکه اقدامات ارتقای امنیت اجتماعی همچنان ادامه دارد افزود: شهروندان و بویژه والدین با کسب آگاهی در خصوص عواقب مصرف مواد مخدر و با نظارت صحیح بر فرزندان و جوانان و نوجوان نقش مؤثری در پیشگیری از گسترش این بلای خانمان سوز ایفا کنند.

بوکان به دلیل قرار گرفتن در مسیر ترانزیتی شمال به غرب کشور و نزدیکی به شهرهای مرزی یکی از محل‌های گذر کالاهای قاچاق به شهرهای عمقی کشور است؛ این شهرستان در فاصله ۱۹۶ کیلومتری جنوب ارومیه مرکز آذربایجان‌غربی قرار دارد.

کد خبر 6025797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha