۲۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۴۵

استاندار فارس:

علم در دنیای امروز بهترین وسیله برای برتری و قدرت است

علم در دنیای امروز بهترین وسیله برای برتری و قدرت است

شیراز-استاندار فارس با اشاره به اینکه علم در دنیای امروز بهترین وسیله برای برتری و قدرت است، گفت: همانگونه که در دفاع مسلحانه باید قدرتمند شویم در زمینه های علمی نیز باید برتری داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی ایمانیه ظهر شنبه در آئین گشایش پنجاه و ششمین نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته‌ای کشور با اشاره به اینکه پیشرفت، توسعه و ارتقای کشور مرهون انرژی و انگیزه جوانان، است، گفت: این مهم در کنار استفاده از تجربه بزرگان و پیشکسوتان به دست آمده است.

وی با اشاره به اینکه علم در دنیای امروز بهترین وسیله برای برتری و قدرت است، افزود: همانگونه که در دفاع مسلحانه باید تلاش کنیم و قدرتمند شویم در زمینه‌های علمی نیز باید برتری داشته باشیم.

استاندار فارس با اشاره به اینکه در هر جا که دشمنان فشار آورده است، همت‌ها و انگیزه‌ها افزایش یافته و در نتیجه بیشتر رشد کرده‌ایم، عنوان کرد: انرژی هسته‌ای در بسیاری از زمینه‌ها از جمله تولید برق، پزشکی و درمان بیماری‌ها، کشاورزی، آب و فاضلاب و… کاربرد دارد و می‌توان گره بزرگی از مشکلات مردم را باز کند.

وی با اشاره به اینکه انرژی هسته‌ای تنها به سلاح هسته‌ای محدود نمی‌شود، بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران بر استفاده صلح آمیز انرژی اتمی متمرکز شده و نتایج آن در این نمایشگاه به وضوح به نمایش گذاشته شده است.

ایمانیه گفت: تعداد قابل توجهی از فارغ التحصیلان می‌توانند در این زمینه بورسیه شوند و آینده شغلی خود را تضمین کنند.

کد خبر 6026697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha