۲۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۳۷

مدیرکل آموزش و پرورش فارس منصوب شد

مدیرکل آموزش و پرورش فارس منصوب شد

شیراز-وزیر آموزش و پرورش طی حکمی فرشید قاسمی را به سمت مدیرکل جدید آموزش و پرورش فارس منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضامراد صحرایی؛ وزیر آموزش و پرورش طی حکمی، فرشید قاسمی را به سمت مدیرکل جدید آموزش و پرورش فارس منصوب کرد.

در این حکم آمده است: با توجه به تعهد و مراتب شایستگی جناب عالی، به موجب این ابلاغ به عنوان «مدیر کل آموزش و پرورش فارس» منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از پیشگاه متعال، پیروی از منویات و مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و پیگیری سیاست‌های رئیس جمهور محترم، رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی گری»، «مردم داری»، «پاکدستی» و «قانون مداری» دولت مردمی، عنایت به مفاد بیانیه دوم انقلاب، سیاست‌های کلی ایجاد تحول در آموزش و پرورش، سند تحول بنیادین و توجه ویژه به موارد زیر موفق و موید باشید.

تکریم و پاسداشت مقام شامخ معلم و تلاش برای ارتقای منزلت اجتماعی و مرجعیت علمی معلمان استفاده از فرصت‌ها و امکانات موجود برای بهبود سطح معیشتی و رفاهی فرهنگیان استان و ساماندهی مطلوب نیروی انسانی و استفاده بهینه از منابع ارزشمند انسانی در جهت تحقق اهداف تعلیم و تربیت از مواردی است که وزیر اموزش و پرورش در این حکم به آن اشاره کرده است.

در کارنامه مدیرکل جدید آموزش و پرورش فارس معاونت آموزش متوسطه و پژوهش و برنامه ریزی و رئیس دانشگاه فرهنگیان استان دیده می‌شود.

کد خبر 6026906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha