۲۹ بهمن ۱۴۰۲، ۸:۲۵

به میزبانی شهرستان جم؛

مسابقات قهرمانی کونگ فو در استان بوشهر برگزار شد

 مسابقات قهرمانی کونگ فو در استان بوشهر برگزار شد

بوشهر- رییس انجمن توآ استان بوشهر گفت: مسابقات قهرمانی انجمن کونگ فو توآ استان بوشهر به میزبانی شهرستان جم برگزار شد.

حمیدرضا بنافی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی انجمن کونگ فو توآ استان بوشهر در بخش آقایان و چهار رده سنی به میزبانی شهرستان جم اظهار داشت: میزبانی برگزاری این دوره از مسابقات در بهمن ماه به انجمن توآ شهرستان جم رسید.

رئیس انجمن توآ استان بوشهر گفت: بیش از ۱۹۰ ورزشکار در این مسابقات حضور داشتند.

وی ادامه داد: حضور ارزشمند امام جمعه دشتستان، فرماندار، بخشدار، معاون ورزشی مدیر کل ورزش و جوانان استان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، مدیر شهرک پردیس و دیگر مسئولین شهرستانی و استانی در افتتاحیه این مسابقات از نقاط قوت مدیریت رئیس انجمن توآ شهرستان بود که امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

رئیس انجمن توآ استان بوشهر بیان کرد: در پایان مسابقات و با توجه به مقام‌های کسب شده شهرستان جم به مقام برتری رسید و دشتستان و دیر در رده‌های بعد ایستادند.

وی ادامه داد: مبین زارعی، علی سعادت، علیرضا عبدالهی و شایان تیموری ورزشکاران برتر، سعید رضایی داور برتر و اکبر عباسی مربی برتر این مسابقات معرفی شدند.

وی گفت: همچنین کاپ اخلاق این دوره از مسابقات به باشگاه عالی شهر با مربیگری احمدرضا شکوهی رسید.

بنافی در پایان بار دیگر از میزبان و مجموعه توانمند و کادر اجرایی، کمیته مسابقات، کمیته داوران و تمامی کسانی که برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقات تلاش کردند، تقدیر کرد.

کد خبر 6028279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha