۲۹ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۳۰

در دهه فجر ۱۴۰۲؛

۱۶۰۰ پروژه مختلف در خوزستان کلنگ زنی یا افتتاح شد

۱۶۰۰ پروژه مختلف در خوزستان کلنگ زنی یا افتتاح شد

اهواز- نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: در دهه فجر امسال نزدیک به یک هزار و ۶۰۰ پروژه مختلف در خوزستان کلنگ زنی یا به بهره‌برداری رسیدند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد صبح امروز یکشنبه در نشست با فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد شهرستان اهواز تصریح کرد: دشمن تلاش می‌کند که راه رفته را با گذشته مقایسه و آن را ناموفق نشان دهد، اگر انسان قبل، بعد و حال انقلاب اسلامی را ببیند به خوبی متوجه دستاوردها و موفقیت‌های انقلاب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: دشمن به دنبال بزک کردن دوران سیاه پهلوی است. در این دوران چه اقدامات و خدماتی صورت گرفته که برخی‌ها وضعیت کنونی انقلاب اسلامی را با آن مقایسه می‌کنند؟

حجت الاسلام موسوی‌فرد با اشاره به‌این‌که دشمن به دنبال هیچ جلوه دادن تمامی موفقیت‌های ۴۵ ساله انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: اینکه رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند به قله نزدیک هستیم دلیل بر موفقیت‌های قابل توجه است. ایران اسلامی توانسته در عرصه‌های مختلف سربلند باشد.

امام جمعه اهواز تاکید کرد: باید اُمید ایجاد کنیم که در چه نقطه‌ای بودیم و اکنون در چه نقطه‌ای قرار داریم. باید کارهای انجام شده را به مردم منتقل کرد به عنوان مثال در دهه فجر امسال نزدیک به یک هزار و ۶۰۰ پروژه مختلف در خوزستان کلنگ زنی یا به بهره‌برداری رسیدند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به این‌که گرانی، بیکاری و سختی را انکار رو نمی‌کنیم، ادامه داد: در کنار این دغدغه‌ها باید اقدامات صورت گرفته را باوجود تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی مطرح کرد.

حجت الاسلام موسوی‌فرد تأکید کرد: اولین نکته در خصوص انتخابات، مشارکت حداکثری مردم است. قبل از اینکه تصمیم بگیریم به چه کسی رأی بدهیم باید مردم بیشتری پای صندوق‌های رأی بیایند.

کد خبر 6028591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha