۳۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۵۳

فرماندار رشت: 

تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات یک وظیفه همگانی است

تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات یک وظیفه همگانی است

رشت- فرماندار رشت با اشاره به برگزاری پرشور انتخابات پیش رو گفت: تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات یک وظیفه همگانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، کیا عاشوری ظهر دوشنبه در همایش شکوه انتخابات بخش خشکبیجار که با حضور دهیاران، شوراهای اسلامی و فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار کرد: امروز تحقق مشارکت حداکثری همه قشرها در انتخابات مهمترین موضوع پیش روی کشور ما است.

فرماندار رشت با بیان اینکه دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها نقش مؤثری در افزایش مشارکت مردم دارند، افزود: پایگاه‌های مقاومت بسیج و با همراهی دهیاران و شوراها می‌توانند در انتخابات پیش رو و تبیین اهمیت این موضوع برای مردم بسیار اثرگذار باشند.

وی با تاکید بر اینکه تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات یک وظیفه همگانی است، اضافه کرد: چشم دوستان و دشمنان ملت ایران به برگزاری انتخابات و میزان حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی است، به طوری که دشمنان قسم خورده کشور همه نقشه و راهبردهای خود در ارتباط با ایران را به میزان مشارکت مردمی در انتخابات گره زده‌اند.

فرماندار رشت تصریح کرد: اطلاع‌رسانی به موقع و هنرمندانه، آگاهی بخشی و تبیین دستاوردها به مردم ضمن ایجاد روحیه نشاط و امید در جامعه می‌تواند زمینه‌ساز مشارکت مردم در تمام عرصه‌ها به ویژه مشارکت سیاسی و حضور در انتخابات شود.

وی با بیان اینکه مجریان انتخابات امانتداری را سرلوحه کار خود قرار داده و از تک تک آرای مردم به‌عنوان حق الناس صیانت کنند، افزود: چرا که کشور به واسطه حضور مردم در میدان‌های مختلف در بسیاری از حوزه‌ها از جمله موشکی، پزشکی، هسته‌ای و علوم پایه پیشرفت کرده و این پیشروی بیانگر این واقعیت بوده که مسیر انقلاب اسلامی با حضور مردم رو به جلو است.

عاشوری با اشاره به اینکه حدود ۷۰۰ نفر به عنوان مجری در انتخابات پیش رو حضور خواهند داشت، ادامه داد: این افراد در ۴۶ صندوق که از این تعداد ۶ عدد روستایی است در روز ۱۱ اسفند فعالیت خواهند کرد.

کد خبر 6031880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha