۳۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۵۶

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین:

برای فتح قله گام‌ها استوارتر و اراده‌ها محکم‌تر می‌شود

برای فتح قله گام‌ها استوارتر و اراده‌ها محکم‌تر می‌شود

قزوین- مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: سخت‌ترین مسیر را گذراندیم و با ایمان و امید راسخ به قدرت مردم برای فتح نهایی قله گام‌ها استوارتر و اراده‌ها محکم‌تر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علیمراد یوسفی در دیدار بسیجیان حوزه خواهران حضرت زینب (س) اظهار کرد: مجاهدت و تلاش شما در تربیت نسل پاک برای کشور صحنه تقابل با استکبار را به نفع ایران و انقلاب تغییر داده است و در این مسیر برای فتح قله‌ها گام‌ها استوارتر و اراده‌ها محکم‌تر می‌شود.

وی گفت: در بحث حجاب تنها ۸ درصد بانوان در اغتشاشات با جریان برانداز همراهی کردند که فریب جریان رسانه‌ای خوردند اما وقتی متوجه خباثت دشمنان شدند بازگشتند و نقشه دشمنان با طراحی عالی اما محاسبه غلط ناکام شد.

حجت الاسلام یوسفی تشریح کرد: در مقوله حجاب از اول انقلاب تا امروز جامعه ما مطلقاً با حجاب نبودند بلکه تعداد اندکی از ابتدا با مقوله حجاب همراه نبودند و امروز بیش از ۹۲ درصد بانوان ما معتقد به واجب شرعی حجاب بوده و باورهای اصیل ایرانی دارند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: رهبر انقلاب فرمودند به قله نزدیک شدیم و با درایت شما بانوان که اساس جامعه را تشکیل می‌دهید و مسئولان گام‌های نهایی را برای رسیدن به قله و تکمیل زیر ساخت‌های لازم برای شکل گیری تمدن نوین اسلامی اقدام کنیم.

کد خبر 6031964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
      0 0
      پس خدا رو شکر اون ۸ درصد هم برگشتن و الان صد در صد بانوان باحجاب هستند