۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۳۷

امام جمعه دلوار:

انتخابات خاری در چشم دشمن است

انتخابات خاری در چشم دشمن است

بوشهر- امام جمعه دلوار گفت: انتخابات دوام در برابر فشارها، تحول‌خواهی همیشگی مردم، تأمین امنیت روانی، فرهنگی و سیاسی در منطقه و خار چشم دشمن و نور چشم برای دوستان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس فریدونی ظهر سه شنبه در همایش رأی اول‌های بخش دلوار اظهار داشت: انتخابات حق و عزت شما مردم است.

وی افزود: انتخابات دوام در برابر فشارها، تحول‌خواهی همیشگی مردم، تأمین امنیت روانی، فرهنگی و سیاسی در منطقه و خار چشم دشمن و نور چشم برای دوستان است.

امام جمعه دلوار تصریح کرد: شما به عنوان رأی اولی، برای ساختن آینده کشور در انتخابات پیش رو با دعوت از همه، مشارکت گسترده خواهیم داشت، حضور در پای صندوق‌های رأی یعنی به آینده کشور امیدوار هستیم و این موضوع، بدخواهان نظام را ناامید می‌کند.

وی در خصوص شاخص‌های فرد اصلح، گفت: فرد انتخابی ما باید پایبند به نظام جمهوری اسلامی باشد، مردمی بودن، دغدغه مند مردم و در بین مردم بودن و آشنا به درد مردم بودن از شاخصه‌های اصلی فرد اصلح است.

فریدونی خاطرنشان کرد: حضور پای صندوق‌های رأی و انداختن رأی در صندوق به معنای احترام به خود و نظر خود ما است، اگر ما در عرضه انتخابات مشارکت نکنیم، دشمن به اهداف خود می‌رسد، پس هر رأی ما در سرنوشت کشور اثر گذار است.

امام جمعه دلوار با اشاره به اینکه در قبل از انقلاب از پزشکان هندی، پاکستانی در امر طبابت مردم استفاده می‌شد اضافه کرد: امروز یکی از دستاوردهای نظامی مقدس جمهوری اسلامی این است که ما نه تنها می‌توانیم پزشک داخل کشور تأمین کنیم حتی می‌توانیم به نقاط دیگر دنیا هم پزشک صادر کنیم، جمهوری اسلامی ایران برخی از کشورها را در بخش امر درمان به ساپورت می‌کند.

وی ادامه داد: اینکه گفته می‌شود ما ایران قوی هستیم، شعار نیست و امروز ما شاهد هستیم که در تمامی حوزه‌ها به پیشرفت‌های قابل توجهی دست پیدا کرده‌ایم.

حجت الاسلام فریدونی یکی از توطئه‌هایی که دشمن در حال حاضر خیلی دنبال می‌کند همین بحث انتخابات است یادآور شد: انتخاب آگاهانه و شرکت در انتخابات، باید همراه با دشمن شناسی و بصیرت باشد و این بهتر روش در رویارویی سیاسی است.

امام جمعه دلوار با اشاره به اینکه امروز دشمن در برابر توانمندی‌های جمهوری اسلامی در ضعیف‌ترین شرایط قرار گرفته است، اضافه کرد: امروزه دشمن به هر نحوی که شده با تبلیغات تلاش گسترده در ناامیدی مردم جهت شرکت در انتخابات دارد.

کد خبر 6032744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha