۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۲۰

فرماندار مشهد:

تمام اقشار برای مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنند

تمام اقشار برای مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنند

مشهد- فرماندار مشهد مقدس از تمام افراد، گروه‌ها و اقشار خواست تا برای مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن داوری، صبح سه‌شنبه در آئین افتتاح هنرستان شش کلاسه مریم روستای درابد با درخواست از همه افراد و گروه‌ها برای دعوت مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات، اظهار کرد: معلمان و همه کسانی که تریبون در اختیار دارند باید برای حفظ امنیت و اقتدار کشور از نفوذ کلام و تأثیرگذاری خود برای حضور حداکثری مردم در انتخابات استفاده کنند.

مردم رویداد بزرگی را رقم خواهند زد

فرماندار مشهد با تاکید بر اینکه دانش‌آموزانی که هنوز به سن قانونی رأی دادن نرسیدند، پدر و مادر خود را برای حضور در این عرصه همراهی کنند، گفت: با وجود همه مشکلات و سختی‌هایی که مردم می‌کشند ولی در یازدهم اسفندماه، رویداد بزرگی را برای تحول مجدد رقم خواهند زد.

وی حضور حداکثری مردم در انتخابات را قدرشناسی از خدمات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد.

داوری وجود مردان و زنان بلندهمت را دلیل هراس دشمن از ملت ایران دانست و تصریح کرد: کشورهای زیادی سوخت‌های فسیلی، موشک و … دارد ولی آن چیزی که باعث دشمنی دشمنان با ملت ایران شده، وجود مردان و زنان بلندهمتی است که در هر حوزه‌ای وارد شده‌اند، تحول آفرین بوده‌اند.

فرماندار مشهد با اشاره به افتتاح مدرسه در روزهای سه‌شنبه هر هفته گفت: امروز سه‌شنبه‌های امید به جرقه امید برای همه کشور تبدیل و از آغاز اجرای این طرح تا کنون ۲۰۰ کلاس درس در بخش مرکزی شهرستان مشهد بهره برداری رسیده است.

وی ضمن تشکر از خیرین مدرسه‌ساز افزود: افتتاح این مدرسه‌ها خنده را به لب‌های دانش‌آموزانی می‌آورد که سال‌ها در ازدحام جمعیت به کلاس درس می‌رفتند.

کد خبر 6032773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha