۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۲۶

رییس اداره تبلیغات اسلامی سنندج:

انتخابات نماد تصمیم گیری مردم در تعیین سرنوشت کشور است

انتخابات نماد تصمیم گیری مردم در تعیین سرنوشت کشور است

سنندج_رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج گفت: انتخابات نماد تصمیم گیری مردم در سرنوشت کشور است و امروز به برکت انقلاب اسلامی مردم کشور ما از این مهم بهره مند هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام هادی محمدخواه عصر سه شنبه در مراسم جشن نیمه شعبان و نشست روشنگری با موضوع انتخابات که در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد، اظهار کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران، مردم ما از حق انتخاب و اعمال اراده در تصمیم گیری های سیاسی و اجتماعی برخوردار هستند و باید قدردان این عزت بود.

وی بیان کرد: باید به یاد آوریم روزی را که بالاترین مقام این کشور در حتی در تصمیم گیری برای امور شخصی خود حق اعمال نظر و اراده را نداشت و تابع فرامین حکام مستبد و مستکبر غربی بود.

وی با بیان اینکه حضور همه ما در پای صندوق‌های رأی بیانگر اهمیت کشور ایران به تصمیمات مردمی است، اضافه کرد: مردم باید با انتخاب نماینده توانمند مجلس قوی و ایران قوی را رقم بزنند.

جامعه منتظر نسبت به سرنوشت خویش بی تفاوت نیست

حجت الاسلام والمسلمین محمد خواه همچنین با اشاره به ویژگی‌های جامعه منتظر ظهور اظهار داشت: از ویژگی‌های جامعه منتظر و جامعه مهدوی این است که نسبت به سرنوشت جامعه خویش بی تفاوت نیست و بر اساس آموزه‌های قرآنی اجازه نفوذ و تسلط ایادی کفر و استکبار را بر سرنوشت خود و کشورش را نمی‌دهد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج تصریح کرد: امروز راه مقابله با نفوذ و تسلط بیگانگان این است که خود در اداره جامعه و انتخاب کارگزاران صالح ایفای نقش کنیم.

در این مراسم که با حضور دختران جاج قاسم و اعضای بنیاد ملی نوجوان سنندج برگزار شد، دختران دانش آموز به اجرای سرود پرداختند.

پاتوق گفتگوی پاسخگویی به شبهات انتخابات نیز از برنامه‌هایی بود که در حاشیه این مراسم برگزار شد.

کد خبر 6033001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha