۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۰۵

رییس تبلیغات اسلامی ارومیه:

دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم تبیین شود

دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم تبیین شود

ارومیه - رییس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی به معنای واقعی به مردم باید تبیین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد فیضی صبح چهارشنبه در آئین تجلیل از دست اندرکاران اعتکاف در ارومیه اظهار کرد: اگر بتوانیم دستاوردهای انقلاب اسلامی را به معنای واقعی به مردم تبیین کنیم مردم جلب خواهند شد و باید محاسن انقلاب را به مردم تبیین کنیم، برخی‌ها ذربینی به دست گرفته‌اند و فقط اشکالات را می‌بینند هر چند مشکلات را باید دید و آنها را حل کرد اما نباید از موفقیت‌ها غافل شد.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات ۱۱ اسفندماه افزود: امروز دشمن رسانه‌ها در اختیار دارد و مطالب و خواسته‌های خود را به جامعه پمپاژ می‌کند و باید در برابر آن ما امید را یه جامعه تزریق کنیم

حجت الاسلام فیضی عنوان کرد: انقلاب اسلامی در نوع خود اتفاق بی‌نظیر است و همه به آن اذعان دارند و از اول کار با عزم و اراده مردم کار را شروع کرد و به پیروزی رسید و این برای ما توفیق است که در عصر انتظار امام زمان زندگی می‌کنیم.

وی افزود: مراسم اعتکاف امسال به اعتراف همه دست اندرکاران با حضور مردم به صورت عالی برگزار شد و نسبت به سال‌های گذشته تعداد افراد شرکت کننده در ارومیه دو برابر و مساجد سه برابر شده بود بود و بیش از ۲۰ مسجد در ارومیه اعتکاف را برگزار کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ارومیه تصریح کرد: امسال سیاستی که از اول امر دنبال می‌شد، این بود که مراسم اعتکاف حاکمیتی نباشد و کارها را به مردم بسپاریم، همان کاری که انقلاب اسلامی با آن شروع شد و دولتی کردن کارها و حکومتی کردن مراسم اشتباه تاکتیکی است و باید کارها به صورت مردمی پیش برود و ما امسال در اعتکاف دیدیم که اگر به مردم اعتماد شود نتایج عالی را به همراه خواهد داشت.

وی گفت: برخی نهادهای که بر اساس دستورالعمل‌های کشوری قرار یود در اعتکاف همراهی و همکاری کنند، اصلاً در جلسات حضور پیدا نکردند و برخی‌ها هم که به جلسات آمده بودند و قول‌هایی دادند اما عمل نکردند و تبلیغات اسلامی با کمک مردم کار را پیش برد.

حجت‌الاسلام فیضی عنوان کرد: برنامه تبلیغات اسلامی این است که در سال‌های آتی اعتکاف کاملاً به دست مردم و روحانیت سپرده شود و مشکلات پیشرو هم حل شود تا اعتکاف سال‌های آتی بدون مشکل باشد و تلاش این است که ثبت نام‌ها کاملاً بدون غیر حضوری و سامانه‌ای باشد تا هم آمار قطعی ثبت نام کننده ها برای برنامه ریزی های لازم در دست باشد و هم مشکلات کم شود.

کد خبر 6033693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha