۲ اسفند ۱۴۰۲، ۲۰:۰۹

استاندار همدان:

گردش نخبگانی با انتخابات تعیین می‌شود

گردش نخبگانی با انتخابات تعیین می‌شود

همدان-گردش نخبگانی در ایران‌، حتی در عالی‌ترین مقامات با انتخابات تعیین می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد بعدازظهر چهارشنبه در نشست صمیمی با اعضای داوطلب جمعیت هلال‌احمر استان، گفت: در بسیاری از کشورهای جهان سمت‌ها و مسئولیت‌ها در دست قشر خاصی ثابت است اما به برکت انقلاب اسلامی و گردش نخبگانی در ایران‌، حتی در عالی‌ترین مقامات با انتخابات تعیین می‌شوند.

وی با بیان اینکه انقلاب‌اسلامی، انقلاب مردمی بود و بر اساس حضور مردم شکل گرفته است، افزود: گردش نخبگانی در انتخابات که یکی از ارکان نظام مقدس‌جمهوری‌اسلامی است در سطوح مختلف کشور شکل می‌گیرد.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: فرمایشات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در خصوص چهار رکن اصلی انتخابات شامل مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت با حضور مردم شریف در پای صندوق‌های رأی محقق می‌شود.

استاندار همدان با اشاره به اینکه روحیه‌ی ایثار و فداکاری داوطلبان جمعیت هلال‌احمر بی‌نظیر است، گفت: روحیه‌ی ایثار و فداکاری داوطلبان جمعیت هلال‌احمر بی‌نظیر است و در رخ‌دادها و بحران‌ها اولین گروهی هستند که دلسوزانه حضور دارند.

وی اضافه کرد: داوطلبان جمعیت هلال‌احمر به دلیل حضور فعال در بحران‌ها در کنار مردم از نفوذ کلام و احترامی ویژه برخوردارند.

قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: در سیل، زلزله، کولاک، سرما و ایام سخت، جوانان داوطلب جمعیت هلال‌احمر در حال خدمت‌رسانی به مردم شریف هستند و اثرگذاری ویژه‌ای بر آحاد جامعه دارند.

وی بیان کرد: داوطلبان جمعیت هلال‌احمر مردم شریف را با تبیین دستاوردها و خدمات بی‌نظیر نظام مقدس‌جمهوری‌اسلامی جهت حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی دعوت کنند.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: در سایه‌ی انقلاب‌اسلامی و نظام مقدس‌جمهوری‌اسلامی توانستیم در عرصه‌های مختلف پیشرفت‌ها و دستاوردهای چشمگیری در سطح بین‌المللی و جهانی کسب کنیم.

کد خبر 6034115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha