۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۰۸

همراه با کاروان خدمت مسؤولان؛

۲۳۰ دیدار مردمی در گناوه و دیلم انجام شد

۲۳۰ دیدار مردمی در گناوه و دیلم انجام شد

بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: همراه با کاروان خدمت مسؤولان در گناوه و دیلم، با ۲۳۰ نفر از مردم در حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی دیدار انجام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همراه با کاروان خدمت مسئولان در میز خدمت شهرستان‌های گناوه و دیلم، با ۲۳۰ نفر از مردم این دو شهرستان در حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی دیدار چهره به چهره انجام شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: در شهرستان گناوه مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان و در شهرستان دیلم مبلغ ۸۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه ضروری و درمان تخصیص داده شد.

وی تصریح کرد: همچنین ۳۳ میلیون تومان در گناوه و ۶۹ میلیون تومان در شهرستان دیلم کمک بلاعوض انجام شد.

وی افزود: در این دیدارها دستور برقراری ۳ فقره حق پرستاری صادر شد و مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان تسهیلات خود اشتغالی اختصاص داده شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: همچنین در این دیدار فاکتورهای درمانی و کمک درمانی افراد محروم توسط هلال احمر استان تقبل هزینه شد.

وی عنوان کرد: مهم‌ترین موضوعات متقاضیان دو شهرستان در حوزه تسهیلات بانکی، اشتغال، مشکلات ایثارگران و بنیاد شهید، منابع طبیعی و ثبت و اسناد بود که مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 6034553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha