۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۰۱

مدیرکل راهداری همدان خبر داد؛

ساخت ۴۰ راه روستایی در استان همدان

ساخت ۴۰ راه روستایی در استان همدان

همدان-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به ساخت ۴۰ راه روستایی در استان گفت: یکی از کارهای شاخص امسال استفاده از توان و ظرفیت خیرین راهساز برای ساخت راه روستایی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهرداد آهکی بیان کرد: از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری تا پایان فصل کاری در استان (مهرماه) ۷۵۵ کیلومتر از راههای استان همدان بهسازی و روکش آسفالت شد و این در حالی ست که تعهد و هدف گذاری امسال اجرای ۲۲۰ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت در راههای استان همدان بوده است.

وی تصریح کرد: در طی ۱۱ ماهه سال جاری ۵۰۵ کیلومتر روکش آسفالت، ۴۰ کیلومتر ساخت راه روستایی و ۲۱۰ کیلومتر لکه گیری و درزگیری در سطح محورهای استان همدان اجرا شده است و با توجه به برودت هوا هم اکنون نیز عملیات لکه گیری و چاله گیری با آسفالت سرد در سطح راههای استان در حال انجام است.

آهکی با اشاره به ساخت ۴۰ راه روستایی در استان همدان اظهار داشت: یکی از کارهای شاخص امسال استفاده از توان و ظرفیت خیرین راهساز برای ساخت راه روستایی در استان بود که نتیجه آن ساخت ۴۰ کیلومتر راه روستایی در همدان شد و حدود ۴۲ کیلومتر دیگر نیز با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی در حال تکمیل و ساخت می‌باشد.

وی در پایان گفت: امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبارات مورد نیاز در سال آینده نیز بتوانیم مانند امسال بیش از تعهد و هدفگذاری نسبت به بهسازی، روکش آسفالت و ساخت راه روستایی در استان همدان اقدام کنیم.

کد خبر 6034717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۴
      0 0
      سلام ،والله ما که ندیده ایم الان حدود ده سال شاید هم بیشتر هست که میخواهند جاده ملایر نهاوند به سمت اور زمان رو دو بانده کنند اما متاسفانه هنوز انجام نشده ،اما نهاوند با اون همه. کوه که جلوی راهشان بود جاده را دو بانده کرده اما ملایر هنوز خیر،
    • محمد IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
      1 0
      جاده همدان ب کیشین وابرو خیلی خرابه گردنه سراسیاب و تا ابرو اسفالت پرازچاله و جاده خیلی باریک است چندین کشته وزخمی وتصادف بد داشته فکری کنید نا سلامتی سیمین روستای گردشگری بالا دست روستای ابرو است