۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۴۲

دستیار رئیس جمهور در امور مردمی سازی:

همه دستگاه‌های دولتی باید پیوست مردمی‌سازی امور داشته باشند

همه دستگاه‌های دولتی باید پیوست مردمی‌سازی امور داشته باشند

قزوین- دستیار رئیس جمهور در امور مردمی سازی با بیان اینکه همه دستگاه‌های دولتی باید پیوست مردمی‌سازی داشته باشند، تاکید کرد:باید الگو مردمی سازی توسط مدیران دستگاه‌های استان قزوین ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید احمد عبودتیان ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان قزوین که در سالن شهید امامی استانداری قزوینی برگزار شد با اشاره به الزامات و نیازهای مردمی سازی در دولت سیزدهم اظهار کرد: استفاده از ظرفیت و نظرات نخبگان در مردمی سازی دولت یک اصل است.

وی با بیان اینکه همدلی و وفاق در استان قزوین در بین مدیران قابل تقدیر است، افزود: تقویت این فضا و استفاده بیش از پیش از ظرفیت نخبگان باید تقویت شود.

دستیار رئیس جمهور در امور مردمی سازی با بیان اینکه مردمی سازی یک امر اجتناب ناپذیر است و همه باید به این سمت حرکت کنیم، عنوان کرد: باید از ظرفیت مردم برای دخالت در سرنوشت خود و پیشبرد امور کشور استفاده کرد.

عبودتیان تاکید کرد: تلاش دولت سیزدهم برای شناسایی مسیرها و فرایندهایی که به دنبال انحراف انقلاب اسلامی هستند ادامه دارد و در این مسیر شخص رئیس جمهور مصمم هستند.

وی گفت: با توجه به دامنه تهدیدات و فشار دشمن به این کشور بدون شک بازگشت به فرهنگ دهه ۶۰ و همدلی‌های موجود در آن برهه در جامعه می‌تواند توطئه‌ها را شکست دهد.

دستیار رئیس جمهور در امور مردمی سازی بیان کرد: بید از ظرفیت گروه‌هایی که ارتباط بین دولت و مردم ر تسهیل می‌کنند بیش از پیش استفاده کرد.

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌های دولتی باید پیوست مردمی‌سازی امور داشته باشند، تاکید کرد: باید الگو مردمی سازی توسط مدیران دستگاه‌های استان قزوین ایجاد شود.

عبودتیان در پایان یادآور شد: تلاش دشمن برای عدم حضور مردم در صحنه است و نیاز است مسؤولین با اطلاع رسانی دقیق عملکرد دولت در حوزه‌های مختلف ضمن ایجاد روحیه امید، مردم را به پای صندوق‌های رأی بکشانند.

کد خبر 6034804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha