۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۵۳

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان خبر داد؛

فراخوان اولین رویداد جرس - جریان رسانه‌ای سراسری

فراخوان اولین رویداد جرس - جریان رسانه‌ای سراسری

رشت- رییس سازمان بسیج رسانه گیلان از برگزاری نخستین رویداد جرس - جریان رسانه‌ای سراسری در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی پارسا بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور شکوهمند مردم ایران عزیز در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال و اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو اظهار کرد: «نخستین رویداد جرس - جریان رسانه‌ای سراسری» به همت کانون بسیج رسانه شهرستان رشت و رسانه استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه حضور و مشارکت در انتخابات تولید کننده قدرت است، افزود: یکی از مهمترین وظیفه رسانه‌های تبیین ضرورت مشارکت حداکثری در میان آحاد جامعه جهت حضور در انتخابات است.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه رویداد جرس یا به عبارتی «جریان رسانه‌ای سراسری» با هدف جریان سازی رسانه‌ای در امر مطالبه گری مردمی و حمایت از مدیران انقلابی کارآمد نظام اسلامی جهت ایجاد همگرایی بیشتر در میان رسانه‌ها آغاز به کار کرده اضافه کرد: نخستین رویداد جرس در محورهای «از دیروز تا امروز؛ چهل و پنج سال حرکت ایران اسلامی به سمت قله‌های پیشرفت» و «انتخابات حداکثری؛ مهمترین مؤلفه تولید قدرت ایران» و در قالب‌های خبری (یادداشت - گفتگو - گزارش - تیتر) و چند رسانه (عکس - نماهنگ - پادکست - اینفوگرافی - موشن گرافی) برگزار می‌شود.

پارسا با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار ۱۵ اسفند می‌باشد، افزود: خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای می‌توانند آثار تولیدی خود را از طریق سایت www.jarasmedia.ir بر اساس محورها و قالب‌های مورد نظر ارسال کنند. وی در پایان با تاکید بر اینکه رسانه‌ها باید به شعور بخشی بیشتر در انتخابات جهت تنویر افکار عمومی و تبیین ضرورت مشارکت حداکثری کمک کنند تا بتوانیم جامعه را به سمت انتخاب احسن و اصلح رهنمون سازند.

کد خبر 6034837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha