۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۵۸

با محوریت انتخابات؛

سریال «روزهای اول اسفند» در خوزستان رونمایی شد

سریال «روزهای اول اسفند» در خوزستان رونمایی شد

اهواز- سریال طنز «روزهای اول اسفند» که با محوریت انتخابات تولید شده است، در صدا و سیمای استان خوزستان رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیرکل صدا و سیمای استان خوزستان گفت: در روز جاری شاهد رونمایی از سریالی در حوزه سیما با عنوان «روزهای اول اسفند» با طبع طنز و با محوریت انتخابات هستیم که با تلاش عوامل بومی و بازیگران از استان خوزستان تولید شده است.

داریوش دبیقی با بیان اینکه تنها استانی هستیم که برای انتخابات سریالی را تولید کردیم، افزود: این سریال ۶ قسمت دارد که هر قسمت آن در ۳۵ دقیقه تدوین شده و آماده پخش است و از فردا شب روی آنتن می‌رود.

وی ادامه داد: ساخت این سریال اتفاق بزرگی در رسانه ملی است و برای اولین بار نامزدهای انتخاباتی توانستند برای معرفی خودشان از ظرفیت صدا و سیما استفاده کنند.

دبیقی اضافه کرد: همکاران ما در صدا و سیما با توجه به گستردگی خوزستان، کار برای دوستان و عوامل سخت بود و تعداد حوزه‌های انتخابیه بالایی دارد و ظرفیت اقوام مختلف و مرزی بودن و حساسیت استان کار ما را سنگین‌تر و حساس‌تر کرده و تشکر می‌کنیم که باوجود مشغله، اما دوستان توانستند کار کنند و اثر فاخری را با توقع پایین و با کیفیت بالا تولید کردند.

وی بیان کرد: این سریال باید به طور ویژه معرفی و تبلیغ شود، زیرا کار بزرگی است و هیچ مرکزی در کشور نداشتیم که سریال با محوریت انتخابات ساخته باشد.

کد خبر 6035026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha