۴ اسفند ۱۴۰۲، ۸:۰۷

بخشدارسعدآباد:

زیرساخت های برگزاری انتخابات سالم در سعد آباد فراهم است

زیرساخت های برگزاری انتخابات سالم در سعد آباد فراهم است

بوشهر- بخشدار سعدآباد گفت: تمام زیر ساخت‌های حوزه‌های رأی گیری برای برگزاری انتخابات سالم و دارای امنیت کامل در بخش سعد آباد آماده سازی شد.

به گزارش خبرنگار مهر حمزه امین نژاد پنج شنبه شب در همایش کارگزاران برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ بخش سعد آباد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت مهدی (عج) طی سخنانی انتخابات ۱۱ اسفند ماه را یکی از مهمترین انتخابات در طول دوران نظام جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: اهمیت این انتخابات با سخنان مقام معظم رهبری و تأکید بر حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی، جایگاه مردم سالاری دینی در تصمیم گیری های کلان کشور را آشکارتر می‌کند.

بخشدار سعدآباد ضمن بر شمردن هجمه‌های دشمنان جمهوری اسلامی ایران در مأیوس کردن مردم به منظور عدم شرکت گسترده در انتخابات افزود: عوامل و کارگزاران اجرایی برگزاری انتخابات در سطح بخش سعدآباد ضمن تعامل با هیأت نظارت همواره تمام تلاش خود را خواهند کرد که در کمال بی طرفی و بدون حمایت از یک کاندید و یا جریان خاص، امین تمام کاندیدها در چرخه برگزاری انتخابات تا پایان نتیجه نهایی باشند.

وی گفت: از هر گونه امکانات دولتی برابر قانون انتخابات به صورت مساوی در اختیار کاندیداها قرار خواهد گرفت.

امین نژاد با توصیه به عوامل اجرایی و کارگزاران برگزاری انتخابات از آنها خواست که تحت هر عنوان و در هیچ شرایطی نسبت به جانبداری و یا حضور در فضای تبلیغی کاندیداها قرار نگیرند، زیرا که این عمل به عنوان جرم تلقی و با خاطیان برابر قانون انتخابات برخورد خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات بخش سعدآباد از حاضران خواست که نسبت به اشراف دقیق قانون برگزاری انتخابات تسلط کامل داشته و در زمان باقیمانده موارد ابهام خود را با مطالعه قوانین مرتبط و یا استعلام حضوری و مشورت با مسؤولان مربوطه افزایش و رفع کنند.

بخشدار سعدآباد ضمن اعلام آماده سازی تمام زیر ساخت‌های حوزه‌های رأی گیری جهت برگزاری انتخابات سالم و دارای امنیت کامل افزود: هیأت‌های اجرایی و نمایندگان فرماندار در زمان باقیمانده موظف به بازدیدهای میدانی از حوزه‌های اخذ رأی جهت شناسایی نقاط ضعف و اعلام به ستاد انتخابات بخش هستند.

در حاشیه همایش یک روزه سهراب امیری نژاد مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری بوشهر و مسؤول کمیته آموزش کارگزاران برگزاری انتخابات استانداری ضمن ارائه آموزش‌های لازم و بیان دستورالعمل‌های عوامل اجرایی و نظارت به کارگزاران حاضر موارد قانونی را بیان کرد.

بخش سعدآباد دارای ۳۴ حوزه اخذ رأی که ۴ شعبه آن به صورت سیار، زیر ساخت‌های آن مهیا است.

کد خبر 6035129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha