۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۴۳

امام جمعه دامغان:

نامزدها و طرفداران آنها اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند

نامزدها و طرفداران آنها اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند

دامغان- امام جمعه دامغان گفت: شور و نشاط انتخابات در کنار رقابت بسیار خوب است اما نامزدها و طرفداران آن‌ها باید اخلاق انتخاباتی را با دقت رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد حسن رستمیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دامغان به میزبانی مصلای امام (ره) ضمن اشاره به انتخابات مجلس و خبرگان رهبری، تاکید کرد: از سیاه نمایی اجتناب کرده و تلاش کنند که برنامه‌های خودشان را بیان کنند.

وی با بیان اینکه نامزدها و هواداران آنها باید در طول ایام فعالیت تبلیغاتی اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند، ابراز کرد: یکی از توصیه‌های ما به نامزدها و طرفداران آنها این است که در تبلیغات اسراف نکنند.

امام جمعه دامغان با بیان اینکه و رعایت اخلاق و تقوای الهی در تبلیغات نامزدها بسیار مهم است، گفت: نامزدها و طرفداران آنها از تخریب پرهیز کرده و تلاش کنند که مردم را به پای صندوق‌های رأی جذب کنند تا مشارکت بالا برود.

رستمیان با بیان اینکه نامزدها همچنین برای برون رفت از مشکلات برنامه ارائه کنند، گفت: حل مشکلات به منابع مالی از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی نیازمند برنامه ریزی است که البته انجام آن هم از عهده یک نفر خارج است در نتیجه باید همه همراهی کرده و با هم در راستای اعتلای دامغان تلاش کنند.

وی با بیان اینکه انتخابات از سرمایه‌های نظام و انقلاب اسلامی است، گفت: مردم با بررسی و تحقیقات تلاش کنند کاندیدا اصلح را شناسایی و به او رأی دهند.

کد خبر 6035381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha