۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۴۴

امام جمعه کازرون:

قوت و قدرت کشور با حضور مردم در صحنه‌ها شکل می‌گیرد

قوت و قدرت کشور با حضور مردم در صحنه‌ها شکل می‌گیرد

کازرون - امام جمعه شهرستان کازرون گفت: مردم به اهمیت انتخابات پی برده‌ اند و می‌دانند که قوت و قدرت کشور با حضور مردم در صحنه‌ها شکل می‌گیرد و انتخابات برای آینده کشور سرنوشت ساز است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی در خطبه‌های نماز جمعه امروز کازرون گفت: افضل اعمال امت اسلام در انتظار فرج بودن است و شخص منتظر به وضعیت موجود جهان قانع نیست و امید به آینده بعد از ظهور دارد و شخص منتظر شخص امیدوار و آگاه به ظهور است.

امام جمعه کازرون تصریح کرد: در راستای ظهور و فرج انتظار باید مالامال باید تمام وجود ما را فراهم بگیرد چرا که در احادیث بالاترین عمل را در انتظار فرج می‌داند و به همان اندازه که به یاد امام زمان (عج) هستیم مورد نظر حضرت هستیم و حلقه اتصال شیعه با امام زمان انتظار فرج است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی اشاره داشت: در راستای انتظار باید مواظب عمل‌هایمان باشیم و شاخصه‌های انتظار را باید رعایت کنیم و به عنوان تکلیف نگاه به انتظار داشته باشیم زیرا ارتباط ما با امام زمان (عج) شاخصه یک مؤمن واقعی و یک فرد ولایت مدار است.

امام جمعه کازرون به انتخاب در پیش رو اشاره داشت و گفت: مردم به اهمیت انتخاب پی برده اند و می‌دانند که قوت و قدرت کشور با حضور مردم در صحنه‌ها شکل می‌گیرد و انتخابات در ایران برای کشور سرنوشت ساز است و کسی که انتخاب می‌کند به آینده مملکت اهمیت داده است.

خطیب جمعه کازرون به ۱۹ شاخصه کاندیدهای اصلح مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان از دیدگاه مقام معظم رهبری پرداخت و ادامه داد: با نگاه با شاخصه‌های مقام معظم رهبری وظیفه داریم رأی بدهیم و انتخاب ما از بین خوب و خوب‌تر است و وظیفه داریم به همه کاندیدها حاضر احترام بگذاریم و در واقع سرنوشت انتخاب و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران در دست مردم است.

امام جمعه کازرون در ادامه با توجه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص اینکه غزه امروز مهمترین موضوع جهان اسلام است از مردم و خصوصاً کاندیدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان خواستار توجه و اهمیت در این موضوع شد.

کد خبر 6035435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha