۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۴۵

امام جمعه ماهشهر:

حضور در انتخابات به مراتب مؤثرتر از قدرت نظامی است

حضور در انتخابات به مراتب مؤثرتر از قدرت نظامی است

ماهشهر - امام جمعه ماهشهر گفت: حضور در انتخابات به مراتب مؤثرتر از قدرت نظامی است و حضور مردم در انتخابات اصل نظام را تشکیل داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام کاظم سلامت نژاد ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران ماهشهر اظهار کرد: برای یک کرسی مجلس در حوزه انتخابیه بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان حدود ۳۹ نفر نامزد تأیید صلاحیت شده‌اند.

وی ادامه داد: کسانی که در سلامت انتخابات شبهه می‌کنند، همان افرادی هستند که دوره‌های قبل به وسیله انتخابات رئیس جمهور، نماینده، وزیر و… شده‌اند.

وی اضافه کرد: دشمنی دشمنان کاملاً روشن است اما آنچه که مردم را به تردید وا می‌دارد، همسویی و مظلوم‌نمایی برخی افراد داخلی است.

سلامت نژاد تاکید کرد: شرکت نکردن در انتخابات به دلیل وضعیت اقتصادی فعلی گزینه مناسبی نیست و اگر مردم بخواهند اقتدار و امنیتی را برای نظام ایجاد و اقتصاد کشور را اصلاح کنند، باید در انتخابات شرکت کنند.

وی افزود: مشارکت جدی و همبستگی بالای مردمی، فرصتی را برای رشد اقتصادی کشور فراهم می‌کند و حضور در انتخابات به مراتب مؤثرتر از قدرت نظامی است و حضور مردم در انتخابات اصل نظام را تشکیل داده است.

امام جمعه ماهشهر تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی یکی از قوای مهم کشور است، وظیفه قانون‌گذاری را بر عهده دارد و شأن آن، شأن قانون است؛ لذا نماینده‌ای که وارد مجلس می‌شود، علاوه بر تعهد نسبت به اسلام، نظام و انقلاب، باید انسانی سیاست‌مدار، اقتصاددان، آگاه نسبت به شرایط جهان و قوی و کارآمد برای مدیریت اجرایی کشور باشد.

وی تاکید کرد: نماینده مجلس باید دونده و جهادی، دانای نیازهای مردم، پایبند به اقتصاد مقاومتی باشد، از شیوه‌های تبلیغاتی صحیح استفاده و از منفعت‌های شخصی و حزبی دوری کند.

امام جمعه ماهشهر گفت: نامزدها از بداخلاقی‌های انتخاباتی و تخریب یکدیگر در فضای مجازی پرهیز کنند؛ نامزدی که دیگری را تخریب کرده اصلح نیست و نامزدها بهتر است، به اثبات توانایی‌های خود اقدام کنند.

کد خبر 6035469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha