۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۰۰

امام جمعه خفر:

مردم برای انتخاب گزینه اصلح شاخص‌هایی را مدنظر قرار دهند

مردم برای انتخاب گزینه اصلح شاخص‌هایی را مدنظر قرار دهند

خفر - امام جمعه خفر گفت: مردم باید برای انتخاب گزینه اصلح و شایسته شاخص‌های زیادی داشته باشند و در نهایت به انتخاب گزینه نهایی اقدام کنند.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان خفر گفت: به شما مردم عزیز باز هم توصیه می‌کنم برای انتخاب نماینده مجلس گزینه داشته باشید و گزینه شما باید شاخص‌هایی داشته باشد و فردی قوی و کارآمد و تأثیر گذار و شجاع و دارای همت بلند، جهادی با روحیه بسیجی و خستگی ناپذیر، بصیر، هوشمند، با تدبیر و با تجربه و فهیم و برنامه دار خصوصاً در جهت عدالت‌ورزی و مبارزه با فساد و بی عدالتی باشد.

خطیب جمعه خفر گفت: نماینده‌ای که بتواند در جهت آرمان‌های نظام و پیشرفت کشور و صیانت بخشی به نظام و مدافع سرسخت آرمان جهانی انقلاب و ولایت گام بردارد قطعاً شایسته است.

وی افزود: نماینده‌ای انتخاب کنیم که فقط منافع ملی و مصالح مردم را ببیند و کیسه برای خود و هواداران خود ندوخته باشد، پایبند به اقتصاد مقاومتی باشد و نگاه به بیرون از مرزها نداشته باشد، نماینده‌ای که با مردم صمیمی باشد و از مردم با مردم برای مردم و در خدمت مردم باشد.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: نماینده مردم باید استکبارستیز و شجاع و مقاوم در برابر فشارهای دشمن باشد و هیچگاه مرعوب دشمن نشود، مؤمن و با خدا و با تقوا و ساده زیست و به دور از اشرافی گری، امانت‌دار، پاک دل و پاک دست و پاک دامن و صادق و با مردم رو راست باشد.

کد خبر 6035472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha