۴ اسفند ۱۴۰۲، ۲۲:۳۴

لیست انتخاباتی ائتلاف نخبگان ایران در خراسان رضوی منتشر شد

لیست انتخاباتی ائتلاف نخبگان ایران در خراسان رضوی منتشر شد

مشهد- دبیرکل ائتلاف نخبگان ایران گفت: اسامی منتخبین این ائتلاف برای انتخابات دوزادهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۱ حوزه انتخابیه خراسان رضوی انتخاب و منتشر شد.

مهدی بازقندی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پس از بررسی شاخص‌ها و معیارهای مورد نظر ائتلاف نخبگان ایران، اسامی منتخبین این ائتلاف برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه استان خراسان رضوی انتخاب و منتشر شد.

وی از مهدی بازقندی (کد انتخاباتی ۱۲۴۹)، محمد آصفی یزدی (کد انتخاباتی ۱۱۸۳)، ایمان مظفری (کد انتخاباتی ۲۲۱۴)، حسین پادری (کد انتخاباتی ۱۳۱۶) و هادی فرزانه (کد انتخاباتی ۱۸۹۷) به عنوان منتخبین این ائتلاف برای حوزه انتخابیه مشهد و کلات یاد کرد و افزود: محمد رستمی (کد انتخاباتی ۱۷۵) و سید علی حسینی (کد انتخاباتی ۱۵۶) به عنوان منتخبین حوزه انتخابیه نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه انتخاب شده‌اند.

بازقندی، علی بروغنی (کد انتخاباتی ۱۴۵) و محمدرضا محسنی ثانی (کد انتخاباتی ۲۵۷) را منتخبین این ائتلاف در حوزه انتخابیه سبزوار، جغتای، جوین، داورزن، خوشاب و ششتمد معرفی کرد و گفت: برای حوزه انتخابیه تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد، جواد طاهری (کد انتخاباتی ۱۷۲)، برای حوزه تربت حیدریه، مه ولات و زاوه، علیرضا شریفی نژاد، برای حوزه انتخابیه گناباد و بجستان، ابراهیم آموزگار (کد انتخاباتی ۱۲۹) و برای حوزه انتخابیه کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ، جواد کوهسرخی (کد انتخاباتی ۱۹۶) به عنوان منتخبان ائتلاف معرفی شده‌اند.

وی تصریح کرد: در حوزه قوچان و فاروج، مجتبی امامی (کد انتخاباتی ۱۹)، در حوزه چناران، طرقبه، شاندیز و گلبهار، احسان جمشیدیان (کد انتخاباتی ۱۴۸)، در حوزه خواف و رشتخوار، حسن رحمان پور (کد انتخاباتی ۱۸۵) و در حوزه فریمان، سرخس و بخش‌های احمدآباد و رضویه، علیرضا داروغه (کد انتخاباتی ۱۴۷) به عنوان منتخبان ائتلاف نخبگان ایران در حوزه‌های انتخابیه استان خراسان رضوی، انتخاب و معرفی شدند.

کد خبر 6035650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • کریم IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
      5 5
      رای بی رای
      • م IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
        2 0
        به درک اسفل السافلین که رای نمی دی
    • AE ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
      2 0
      چشم
    • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
      0 0
      شما اءتلاف نخبگان از کجا در آمدید که الان دلسوز مردم شدید یعنی مردم خودشان عقل ندارند که از شما الگو بگیرند
    • کریمی IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      1 0
      من که رأی میدم به خاطر خدا وامام زمان.
    • محمد IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
      1 0
      مواضع تانرا مشخص کنید تا مردم بتوانند راحتتر انتخاب کنند
    • محمدرضا بابایی US ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
      0 0
      دقیقاً این دوستان در چه چیزی نخبگی دارن؟ به جای احتمالاً این خبر فرمایشی که هزینه براش شده بهتر نبود خودشون یا حداقل خبرگزاری مهر سوابق یا سایت معرفی ای چیزی نمایش میداد ؟