۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۲۲

رییس کانون مداحان خوزستان:

مبارزه با جنگ رسانه‌ای دشمن در دستور کار مداحان و ذاکران باشد

مبارزه با جنگ رسانه‌ای دشمن در دستور کار مداحان و ذاکران باشد

اهواز- رییس کانون مداحان خوزستان گفت: مداحان و ذاکران به عنوان پرچم‌داران جهاد تبیین باید از ظرفیت جامعه ستایشگری و هیأت‌های مذهبی برای مبارزه با جنگ رسانه‌ای دشمن استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا روغنی زاده پیش از ظهر امروز شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در کشور اظهار کرد: مداحان و ذاکران اهل‌البیت (ع) به عنوان پرچم‌داران جهاد تبیین باید از ظرفیت جامعه ستایشگری و هیأت‌های مذهبی برای مبارزه با جنگ رسانه‌ای و دروغ پردازی دشمن استفاده کنند و اعیاد شعبانیه فرصت خوبی برای عمل به جهاد تبیین است.

وی با اشاره به موضوع انتخابات تاکید کرد: انتخابات مهم‌ترین مسأله سیاسی و اجتماعی در روزهای اخیر کشور است که آثار آن در سال‌های آینده مشخص می‌شود و وظیفه ماست که با حضور حداکثری خود و انتخاب اصلح به نوعی کشور را بیمه کنیم.

روغنی زاده با اشاره به ظرفیت جامعه مداحان در جریان سازی فرهنگی گفت: جامعه ستایشگری و هیأت‌ها نقش ویژه‌ای در ترویج معارف و فرهنگ اهل‌البیت (ع) و جریان سازی فرهنگی دارند و باید از این ظرفیت برای ترغیب مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات بهره برد.

وی تاکید کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات پشتوانه‌ای محکم برای مشروعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در شرایط کنونی همه نگاه‌های دنیا به سوی ایران دوخته شده است، انتخابات خیلی اهمیت دارد چراکه ایران دارای قدرت منطقه‌ای و جهانی است و قوت و ضعف ایران در این قضیه بر معادلات جهانی اثر گذار است.

کد خبر 6036060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha