۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۵۳

فرماندار کلات:

۲۱۴ نفر رأی اولی در کلات پای صندوق رأی می‌روند

۲۱۴ نفر رأی اولی در کلات پای صندوق رأی می‌روند

مشهد- فرماندار کلات با اشاره به اینکه ۵۰ شعبه اخد رأی در کلات است، گفت: ۲۷ هزار نفر واجدین شرایط در کلات وجود دارند که از این تعداد ۲۱۴ نفر رأی اولی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی صلاحی صبح شنبه پنجم اسفند ماه با حضور در استودیوی انتخابات استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه کلات آمادگی لازم را برای انتخابات دارد اظهار کرد: حوزه انتخابیه کلات و مشهد یکی است. در کلات سه حوزه زاوین، هزار مسجد و کلات واقع شده است.

فرماندار کلات بیان کرد: ۵۰ شعبه اخذ رأی در کلات است که اغلب سیار هستند، با توجه به شرایط جغرافیایی و پراکندگی روستاها ۲۱ شعبه سیار هستند.

وی افزود: با توجه به ۴ رکن مورد تاکید رهبری سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت، آمادگی کامل برای انتخابات داریم تمام عوامل مؤثر در انتخابات از هیأت اجرایی ناظرین بازرسین آموزش‌های لازم داده شده و کاملاً مسلط هستند و امنیت در کلات برقرار است.

صلاحی بیان کرد: ۵۲۲ نامزد انتخابات در مشهد و کلات داوطلب شدند که از این تعداد ۱۲ نفر در حوزه کلات هستند ۲ نفر زن و ۱۰ مرد هستند، حسینیه‌ها مساجد و تکای‌ها آمادگی برای تبلیغات و حضور کاندیدا را دارند.

فرماندار کلات گفت: از افراد مؤثر از جمله معتمدین، تشکل‌های دانشجویی نخبگان بانوان دعوت به انتخابات و تبیین دستاوردهای دولت صورت گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: ۲۷ هزار نفر واجدین شرایط در کلات هستند که از این تعداد ۲۱۴ نفر رأی اولی هستند.

کد خبر 6036312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha