۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۰۸

امام جمعه خاش:

همه اقشار امت اسلامی در موضوع ظهور امام زمان وحدت نظر دارند

همه اقشار امت اسلامی در موضوع ظهور امام زمان وحدت نظر دارند

خاش- امام جمعه خاش گفت: همه اقشار امت اسلامی در موضوع ظهور امام زمان وحدت نظر دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامرضا دهقان صبح یک‌شنبه در مراسم باشکوه جشن نیمه شعبان در خاش که با حضور اقشار مختلف مردم در حسینیه صاحب الزمان (عج) خاش برگزار شد، گفت: همه منتظران ظهور امام زمان (عج)، مشتاق ظهور ایشان بوده و بی صبرانه خود را برای تحقق این امر آماده کرده اند و به امید خدا، با ظهور ایشان در سراسر دنیا شاهد برقراری عدل و عدالت باشیم.

وی اظهار کرد: در موضوع ظهور امام زمان (عج) همه اقشار امت اسلامی وحدت نظر دارند و در سایر ادیان نیز همین عقیده وجود دارد.

امام جمعه خاش گفت: همه ارادتمندان به خاندان نبوت و رسالت، اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و امام عصر (عج) در این سرزمین خواهان برچیده شدن ریشه ظلم، فساد و بی عدالتی در دنیا هستند و در ایران نیز مردم ما با خلق حماسه‌های عظیم جشن ۴۵ سالگی انقلاب و راهپیمایی ۲۲ بهمن و مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفندماه اوج دموکراسی دینی و ملی خود را به نمایش می‌گذارند.

شایان ذکر است این آئین با اجرای برنامه‌های سخنرانی، مولودی، شعر و سرودخوانی و مداحی، برگزاری مسابقه فرهنگی، تجلیل از همنامان حضرت مهدی (عج) و نیز توزیع شربت و شیرینی، از سوی ستاد مردمی بزرگداشت نیمه شعبان همراه بود.

کد خبر 6036711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha