۶ اسفند ۱۴۰۲، ۲۰:۱۹

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین:

گردنه‌های استان قزوین برفی است

گردنه‌های استان قزوین برفی است

قزوین- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: هم اکنون در برخی گردنه‌های استان قزوین شاهد بارش برف و کولاک هستیم.

جواد حق لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت محوره‌ی استان قزوین اظهار کرد: هم اکنون شاهد بارش شدید برف و کولاک در برخی محورها و گردنه‌های استان قزوین هستیم.

وی افزود: در حال حاضر در گردنه هجیب محور بوئین‌زهرا به ساوه و گردنه آوج در محور قزوین به همدان شاهد بارش برف و کولاک هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین تصریح کرد: همچنین در کوهین در آزادراه و محور قدیم قزوین- رشت، روستاهای بهرام‌آباد و قسطین‌لار الموت و گردنه طالقان در محور آبیک نیز برف و کولاک ادامه دارد.

وی تاکید کرد: به علت بارش شدید برف و کولاک در گردنه‌های بهرام‌آباد و قسطین‌لار الموت، حرکت در این محورها تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است و برای حفظ ایمنی تردد کنندگان، از تردد خودروهای بدون زنجیر چرخ جلوگیری می‌شود.

حق لطفی در پایان با بیان اینکه مردم از سفرهای غیر ضروری در گردنه‌های استان پرهیز کنند، یادآور شد: پیش از سفر اطلاعات مربوط به وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها را از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها جویا شوید.

کد خبر 6037199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha