۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۱۹

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

برهه انتخابات زمان مطرح کردن دیدگاه‌هاست

برهه انتخابات زمان مطرح کردن دیدگاه‌هاست

همدان-استادیار دانشکده فنی دانشگاه بوعلی‌سینا گفت: برهه انتخابات در تمام دنیا موعدی است که همه مردم و فعالین اقتصادی، اجتماعی‌ و سیاسی دیدگاه‌های خود را مطرح می‌کنند.

محمد مهدی شهبازی در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: شاید هر کسی بپرسد الان مشکل اصلی چیست؟ یا مثلاً بپرسند شما بیشتر اوقات روز به چه چیزی فکر می‌کنید، اولین نکته‌ای که به آن می‌شود اشاره کرد شاید مسائل معیشت، اقتصاد، امور روزمره که همه ما با آن درگیر هستیم.

وی گفت: وضعیتی که داخلش هستیم یک بخشش رفتار خود ماست که انتخابی بوده است و این اتفاق یک اتفاق دفعی نیست، یک مرتبه اتفاق نیفتاده در یک سال و در یک برهه کوتاه نبوده انتخاباتی است که در یک مدتی پشت سر هم به صورت یک روند داشتیم.

شهبازی ادامه داد: این تلقی که دوستان تصورشان این هست که باز به انتخابات نزدیک شدیم عده‌ای آمدند و دارند صحبت انتخاباتی می‌کنند، در همه دنیا هست اصلاً چیز غلطی هم نیست چون هر چیزی یک موعدی دارد.

وی با بیان اینکه زمان به نظر گذاشتن نظریه‌ها، موعد نظرسنجی از عموم مردم درست است گفت: آیا با ما هم نظر هستند یا خیر؟ دقیقاً همین برهه انتخابات است و اتفاقاً موعد انتخابات در تمام دنیا موعدی است که همه مردم همه فعالین اقتصادی، اجتماعی‌و سیاسی محترم می‌شمارند برای مطرح کردن دیدگاه‌های خود.

شهبازی تصریح کرد: آن دیدگاه، آن نظر، آن نکته‌ای که دارد ذهنشان را اشغال می‌کند وقت آنها را می‌گیرد و مباحثی که بین خود، همکاران و دوستان آنها مطرح می‌شود را می‌توانند به حیطه نقد بگذارند تا مردم ببینند آیا بقیه مردم با آنها موافقند یا خیر. شاید اصلاً چیزی که ما به آن فکر می‌کنیم موضوع درستی نباشد که ما آن را به عنوان یک نظر مطرح کردیم و به دنبالش هستیم.

کد خبر 6037495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha