۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۵۸

فرماندار شاهرود:

شاهرودی‌ها پیشگام مشارکت در انتخابات هستند

شاهرودی‌ها پیشگام مشارکت در انتخابات هستند

شاهرود- فرماندار شاهرود ضمن بیان اینکه شاهرودی‌ها پیشگام مشارکت در انتخابات هستند، گفت: امسال نیز شاهد حضور پرشور مردم این شهرستان در انتخابات یازدهم اسفند خواهیم بود.

ابوطالب جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به روز یازدهم اسفند ماه روز مشارکت ملی و انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین خبرگان رهبری بیان کرد: ما انتخابات را یک لطف الهی و برگزاری آن را در طول سال‌های بعد از انقلاب، تحقق وعده خداوند می‌دانیم.

وی با بیان اینکه انتخابات برکات و ثمرات خوبی را در دوران بعد از انقلاب اسلامی داشته است، تاکید کرد: علاوه بر این برکات ما شاهد هستیم که انتخابات یک جشن سیاسی برای مردم ما محسوب می‌شود که مرتبط با همه آحاد جامعه است.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه انتخابات حتی سبب همراهی کودکان و نوجوانان نیز می‌شود و این از یک شور حضور بر می‌آید، گفت: مردم ما در حمایت از نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی خالق حماسه‌های بزرگی بوده‌اند.

جلالی با بیان اینکه مردم شاهرود همواره در انتخابات مختلف پیشگام بوده‌اند و حضور پرشوری داشتند، تاکید کرد: مردم ما برای سربلندی نظام اسلامی همواره در میدان هستند و در روز یازدهم اسفندماه نیز به خوبی پای صندوق‌های رأی حضور خواهند داشت.

وی همچنین خواستار تبیین ضرورت مشارکت از سوی گروه‌های مردمی، خبرنگاران و رسانه‌ها، کسانی که دارای تریبون هستند و… شد.

کد خبر 6037545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha