۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۵۲

فرماندار شهرستان بروجن خبر داد؛

مشارکت بیش از ۱۵۰۰ نفر در برگزاری انتخابات شهرستان بروجن

مشارکت بیش از ۱۵۰۰ نفر در برگزاری انتخابات شهرستان بروجن

شهرکرد-فرماندار شهرستان بروجن گفت: بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر اعم از ناظرین، مجریان، بازرسان حافظان امنیت و… در برگزاری انتخابات شهرستان بروجن مشارکت دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، فتاح کرمی صبح دوشنبه در ستاد انتخابات شهرستان بروجن اظهار کرد: تمامی تلاش‌ها به کار گرفته شده تا در شهرستان بروجن شاهد برگزاری انتخابات پر شور همراه با مشارکت حداکثری مردم باشیم درواقع تلاش شده بسترهای موردنیاز برای تأمین امنیت، سلامت و رقابت سالم در انتخابات مهیا شده است.

فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به تشکیل هیأت‌های اجرایی و انتخاب شعب اخذ رأی در این شهرستان، افزود: تمامی این موارد با حساسیت بالایی در حال انجام است.

وی ادامه داد: پس از نهایی شدن لیست نامزدهای شرکت‌کننده در انتخابات جلسه مشترک شورای تأمین و نامزدها در شهرستان بروجن تشکیل و موارد قانونی، آئین‌نامه‌های تبلیغاتی و… به این افراد ابلاغ شد.

کرمی با اشاره به شناسایی ۳۰ مورد تخلف انتخاباتی در شهرستان بروجن، عنوان کرد: برای مدیریت مکان‌های سخنرانی نامزدهای انتخاباتی یک جلسه ۶ ساعته با حضور نمایندگان نامزدها برگزار شد که ۲۲ مکان اعم از دولتی، حسینیه و مسجد انتخاب شدند تا افراد برای برگزاری سخنرانی می‌توانند از این مکان‌ها استفاده کنند.

فرماندار شهرستان بروجن اضافه کرد: بر اساس قانون لیست ستادهای انتخاباتی از نامزدها مطالبه شد که تعدادی از این افراد لیست ستادها و مسئولان ستادی خود را ارسال کردند و این لیست به صورت آنلاین در اختیار شهرداران قرار گرفت همچنین گزارش مربوط به نامزدهای انتخاباتی که مسئول ستاد خود را معرفی نکرده‌اند به دادسرا ارسال شده است.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی برای عوامل اجرایی انتخابات، تصریح کرد: بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر اعم از ناظرین، مجریان، بازرسان حافظان امنیت و… در برگزاری انتخابات شهرستان بروجن مشارکت دارند که کارگاه‌های آموزشی برای این افراد برگزار شده است.

کرمی یادآور شد: در شهرستان بروجن ۹۸ شعبه اخذ رأی پیش‌بینی شده است که نسبت به انتخابات دوره قبل یک شعبه افزوده شده است؛ از این تعداد ۸۶ شعبه ثابت و ۱۲ شعبه سیار هستند همچنین ۵۷ شعبه در بخش مرکزی، ۲۲ شعبه در بخش گندمان و ۱۹ شعبه در حوزه بلداجی قرار دارند که آماده برگزاری انتخابات هستند.

فرماندار شهرستان بروجن بیان کرد: در این شهرستان ۳۴ نفر از داوطلبین شرکت در انتخابات تأیید نهایی شدند که از این تعداد ۹ نفر انصراف داده و ۲۵ نفر همچنان در صحنه رقابت حضور دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پر شور در شهرستان بروجن اندیشیده شده و با آمادگی ۱۰۰ درصد به استقبال انتخابات خواهیم رفت.

کد خبر 6037724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha