۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۲۴

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

رأی‌اولی‌ها حضوری آگاهانه در انتخابات خواهند داشت

رأی‌اولی‌ها حضوری آگاهانه در انتخابات خواهند داشت

زنجان-مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: بی‌تردید دانش‌آموزان به عنوان رأی‌اولی‌ها حضوری ارزشمند در انتخابات پیش رو خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر دوشنبه در همایش یک‌هزار نفری دانش‌آموزان پسر رای‌اولی در زنجان، با اشاره به اینکه ۱۱ اسفندماه امسال یکی از حساس‌ترین انتخابات را پیش رو خواهیم داشت، افزود: بدون شک دانش‌آموزان به عنوان رأی‌اولی در این عرصه مهم سیاسی حضوری پرشور، ارزشمند و البته آگاهانه خواهند داشت.

وی با یادآوری اینکه دانش‌آموزان آینده‌سازان این کشور بوده و چشم امید ایران اسلامی به توان و اندیشه متعالی این قشر است، اظهار کرد: بی‌تردید زمانی که رهبر فرزانه انقلاب در سخنان‌شان به واژه‌هایی چون امید اشاره می‌کنند، سرچشمه این امید همان دانش‌آموزان و آینده‌سازان کشور هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با تاکید بر اینکه دانش‌آموزان به عنوان رأی‌اولی در کنار سایر اقشار جامعه با حضور حماسی خود در روز انتخابات، عهده و پیمانی دوباره با شهدا خواهند بست، ادامه داد: برای اینکه این حضور ارزشمند بوده و با حضور پرشور عجین شود، معتقدیم انتخاب آگاهانه نیز باید اولویت رأی‌اولی‌ها باشد.

کد خبر 6037960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha