۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۱۲

قایم مقام صدا و سیمای استان مرکزی خبر داد؛

ضبط ۵۰۰۰ دقیقه مناظره نامزدهای حوزه انتخاباتی استان مرکزی

ضبط ۵۰۰۰ دقیقه مناظره نامزدهای حوزه انتخاباتی استان مرکزی

اراک- قایم مقام صدا و سیمای استان مرکزی گفت: پنج هزار دقیقه مناظره انتخاباتی از تمام حوزه‌های انتخابیه استان توسط این رسانه ضبط شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی فراهانی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ایجاد ۲۰۶ کانال انتخاباتی مختص حوزه‌های انتخابیه کشور از حدود چهار ماه گذشته آغاز شد که یک ظرفیت عظیم رسانه‌ای برای فصول و مناسبت‌های مختلف است.

قائم مقام صدا و سیمای استان مرکزی گفت: ۶ شبکه از مجموع این کانال‌ها مختص استان مرکزی است که با عنوان‌های انتخاب ۱۸۹، انتخاب ۱۹۰، انتخاب ۱۹۱، انتخاب ۱۹۲، انتخاب ۱۹۳ و انتخاب ۱۹۴ نامگذاری شده است.

فراهانی گفت: سامانه‌ای برای دریافت فیلم‌های تبلیغاتی نامزدها ایجاد شد و ۳۷۸ نامزد تأیید استان مرکزی، ۱۱۶ نفر در تبلیغات رسانه‌ای ثبت‌نام کردند که این تعداد حدود یک سوم این افراد بود.

وی گفت: تاکنون از این افراد ۷۸ فیلم تبلیغاتی دریافت شده که در جدول پخش رسانه قرار گرفته و در حال پخش از ۶ کانال انتخاباتی این استان است.

قائم مقام صدا و سیما استان مرکزی افزود: ۸۶ نفر از نامزدهای انتخاباتی مجلس در ۶ حوزه انتخابیه این استان برای شرکت در مناظرات اعلام آمادگی کردند اما ۷۱ نفر حضور یافتند.

فراهانی تصریح کرد: برای هر حوزه انتخابیه، هفت مناظره ضبط شد که در مجموع، ۴۲ مناظره اجرا و حداقل زمان هر مناظره ۱۲۰ دقیقه است.

قائم مقام صدا و سیما استان مرکزی افزود: ۱۸ مناظره در مجموع از شبکه تلویزیون آفتاب و ۶ مناظره از رادیو پخش می‌شود.

وی در خصوص نامزدهای انتخابات خبرگان رهبری در استان مرکزی گفت: سه نامزد مجلس خبرگان در این استان وجود دارد که فیلم‌های تبلیغاتی آنها ضبط شد و از ۲۵ آبان‌ماه روی آنتن شبکه آفتاب رفته و این فیلم‌ها تا پایان زمان مهلت تبلیغات از شبکه آفتاب در بخش رادیو و تلویزیون پخش می‌شود.

قائم مقام صدا و سیما استان مرکزی ادامه داد: علاوه بر پخش مناظرات هر حوزه انتخابیه از کانال‌های انتخاباتی، تدبیری شد تا سه مناظره با قید قرعه از هر حوزه انتخابیه از شبکه آفتاب پخش شود.

وی بیان کرد: استفاده از ظرفیت تلوبیون و ایران صدا هم از دیگر ظرفیت‌های ایجاد شده برای نامزدهای انتخاباتی است و در راستای آن هر نامزد انتخاباتی می‌توانست ۱۰ ساعت تولید محتوا داشته باشد.

کد خبر 6038020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha